Studiju veids |
bakalaura profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
Nosaukums |
"Klientu piesaistīšanas projekts sabiedriskās ēdināšanas uzņēmumā" |
Nosaukums angļu valodā |
"Customer attraction project for a catering company" |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Mg.oec.,lekt. I.Andersone |
Recenzents |
Mg.oec.,lekt. I.Ovčiņņikova |
Anotācija |
Darba tēma Klientu piesaistīšanas projekts sabiedriskās ēdināšanas uzņēmumam. Klientu piesaistīšanas projekta izstrādes nepieciešamību pamato uzņēmuma apgrozījuma krišanās, ko izraisīja klientu skaita samazināšanās un Latvijas ekonomikas situācijas izmaiņas. Darba mērķis: izstrādāt klientu piesaistīšanas projektu uzņēmumam SIA ELPAZA. Lai sasniegtu mērķi tika analizēta uzņēmuma saimnieciskā darbība un noteiktas galvenās uzņēmumam darbības problēmas.
Darbs sastāv no 5 nodaļām, 103 lpp.
Pirmās daļas rezultātā tika izvirzītas 3 problēmas, kuras ietekmē klientu izvēli:
1. Uzņēmuma darbinieki nav pietiekami motivēti
2. Nav optimāls piedāvājuma sortiments
3. Neefektīvs mārketings
Otrajā darba daļā tiek piedāvāti problēmu risinājumi veidi, kā arī aprēķināta pasākumu ietekme uz uzņēmuma finanšu rādītājiem un klientu skaita izmaiņām.
Trešajā darba nodaļā tiek izstrādāta uzņēmuma klientu datu bāze, kura nepieciešama klientu pieprasījuma analīzei un reklāmas materiālu izplatīšanai mērķauditorijai.
Darba aizsardzības daļā tiek novērtēta uzņēmuma darbinieku darba drošība, kā arī sniegti priekšlikumi darba drošības sistēmas uzlabošanai. |
Atslēgas vārdi |
Putnumīlis |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Client,project |
Valoda |
lv |
Gads |
2011 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
17.06.2011 11:41:19 |