Studiju veids |
maģistra akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Transporta datorvadības, informācijas un elektroniskās sistēmas |
Nosaukums |
Vilcienu kustības drošības sistēmu tehniskās apkalpes optimizācija |
Nosaukums angļu valodā |
Optimization of Trains Movement Systems Maintenance Service |
Struktūrvienība |
13010 Transporta elektronikas un telemātikas katedra |
Darba vadītājs |
asoc.prof. L.Sergejeva |
Recenzents |
Dr.hab.sc.ing. profesors Vladimirs Ļubinskis |
Anotācija |
Maģistra darbs ir veltīts vilcienu kustības drošības sistēmu tehniskās apkalpes optimizācijai.
Darba saturs ir izklāstīts 4. daļas.
Pirmajās daļās ir aprakstītas galvenās problēmas, kuras tagad pastāv dzelzceļa automātikas un telemātikas sistēmās.
Darba nakošā daļā tiek piedāvāti optimālie problēmu risinājumi, kā optimizēt sistēmas apkalpi, izvēlēti noteikti modeļi.
Tiek veikta tehniskās apkalpes stratēģiju analīze, kuras gaitā ir redzami apskatāmo stratēģiju plusi un mīnusi.
Izmantojot MathCad vidi, tiek veikti praktiskie aprēķini, noteikti nepieciešami lielumi un kritēriji, kuri nepieciešami lai no apskatāmām dzelzceļa automātikas un telemehānikas stratēģijām izvēlēties efektīvāko.
Iegūstot nepieciešamos lielumus, ir veikta salīdzinoša analīze, pēc kuras var precīzi pateikt, kādas izmaiņas dzelzceļa automātikas un telemātikas sistēmā ir vajadzīgas, lai vilcienu kustībai būtu augsti drošības radītāji.
Darba saturs ir izklāstīts 55 lpp, tajā ir 3 attēli un 2 tabulas. Darbam ir pievienots literatūras saraksts ar nosaukumiem. Pilna darba teksts elektroniskā veidā ir sagatavots uz CD diska, kas ir pievienots maģistra darbam. |
Atslēgas vārdi |
Vilcienu kustības drošības sistēmu tehniskās apkalpes optimizācija |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Optimization of Trains Movement Systems Maintenance Service |
Valoda |
lv |
Gads |
2011 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
16.06.2011 15:56:27 |