Anotācija |
Automobiļu ieskriešanās un bremzēšanas režīma un saķeres modelēšanas pētīšana ir nopietna un svarīgāka tēma, tā, ka ceļu satiksmes negadījumu analīze, autotransporta drošas kustības nodrošināšana, gramatiski tehniska projektēšana, ekspluatācija un autoceļu remonts tieši saistīts ar reāliem saķeres koeficientu rādījumiem starp riepām un ceļu segumu.
Savā bakalaura darbā es gribu: izpētīt kādām prasībām vajadzētu būt riepām dažādos ceļu apstākļos; Izanalizēt faktorus, kuri ietekmē uz saķeres koeficientus; Izpētīt metodes un mehānismus, kurus lieto lai noteiktu saķeres koeficientu; Piedāvāt parastu ierīci, kas var noteikt saķeres koeficientu un veikt eksperimentus uz klasiskajiem ceļu segumiem, paradīt, ka pētāmo ierīci var izmantot, lai noteiktu saķeres koeficientu uz jeb kuriem ceļu segumiem, kur iespējama transportlīdzekļu kustība.
Es esmu pārliecināts, ka mūsdienu automašīnas ir un kļūs drošākas, vadība arī kļūst precīzāka, jo kļūst arvien vairāk transportlīdzekļus, kas aprīkoti ar dažādām sistēmām, lai stabilizētu un kontrolētu automašīnu vadību. Piemēram, ESP (Elektronic Stability Control ), radaru sistēma BLIS, kuri ir automašīnām VOLVO, palīdzības sistēma HAS, kura palīdz sākt kustēties uz augšu Mersedes-Benz automašīnām, un citiem ierīcēm. Tas viss ietekmē lielu lomu mūsu dzīvē. Es ceru ko mans darbs dos iespēju uzzināt jaunus faktus un dos iespēju pētīt tālāk šo procesu. Jo katru dienu šajā sfērā inženieri izgudro jaunas tehnoloģijas un mehānismus un mums vajag sekot tai, lai to analizētu un spētu pareizi izvelieties labāko un drošāko, kā priekš saviem radiniekiem, tā ari priekš sevis.
Darbā ietilpst: 83 lpp. teksts, 74 attēli, 14 tabulas un 31 nosaukumu informācijas avoti. |