Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Informācijas tehnoloģija |
Nosaukums |
E-kursu efektivitātes paaugstināšanas risinājumu novērtējums |
Nosaukums angļu valodā |
Evaluation of Solutions to Increase E-course Efficiency |
Struktūrvienība |
33000 Datorzinātnes, informācijas tehnoloģijas un enerģētikas fakultāte |
Darba vadītājs |
Mg. sc. ing. Jānis Kampars |
Recenzents |
Mg. sc. ing. Juris Kaļinovskis |
Anotācija |
Bakalaura darba mērķis ir novērtēt e-kursu efektivitātes paaugstināšanas risinājumus. Tēmas izvēle saistīta ar to, ka pašlaik e-apmācība kļūst aizvien aktuālāka apmācāmo vidū, e-apmācību sistēmu sniegtās iespējas kļūst aizvien plašākas un lietotājiem pieejamākas. Piedāvātie e-kursi mūsdienās ir ļoti dažādi un e-apmācāmajam atrast vispiemērotāko sev gan pēc apmācību mērķa gan apmācāmā iespējām kopumā ir diezgan sarežģīti.
Darba apjoms ir 54 lpp, darbā ir 4 nodaļas, 10 attēli, 7 tabulas, izmantoti 19 literatūras avoti.
Darbā tiek pētīts e-apmācības sistēmu jēdziens un vēsture, e-apmācības sistēmu īpašības, pielietojums, mācīšanās stili. Balstoties uz dažādiem kritērijiem, tiek veikts e-apmācības un tradicionālās apmācības salīdzinājums. Darba gaitā tiek novērtētas svarīgākās e-apmācības sistēmu sastāvdaļas un rīki. Tiek definētās galvenās problēmas e-apmācības sistēmu efektīvā izmantošanā. Balstoties uz iepriekšminētajiem pieņēmumiem, tiek izstrādāts e-kurss, kurš atspoguļo nepieciešamās sastāvdaļas efektīvam darbam tajā.
Izstrādājot darbu, izmantota zinātniskā literatūra, periodiskie izdevumi, kā arī interneta resursi. |
Atslēgas vārdi |
e-apmācība, sociālā e-apmācība, e-kurss, e-kursu efektivitātes novērtējums, interaktīvi rīki |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
e-learning, social e-learning, e-course, evaluation of e-course efficiency, interactive tools |
Valoda |
lv |
Gads |
2011 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
16.06.2011 11:59:36 |