Studiju veids |
bakalaura profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Būvniecība |
Nosaukums |
"Segta automatizēta autonovietne ar liellaiduma vanšu pārsegumu" |
Nosaukums angļu valodā |
"Covered automatic car park with long span cable roof" |
Struktūrvienība |
31000 Būvniecības un mašīnzinību fakultāte |
Darba vadītājs |
D.Serdjuks |
Recenzents |
P.Kara |
Anotācija |
Diplomdarba tēma ir Liellaiduma vanšu pārseguma nesošo elementu darbības izpēte. Diplomdarba sastāvā ir iekļauts bakalaura darbs un inenierprojekts.
Bakalaura darbā, uz taisnvirziena tipa ēkas pamata ar plāna izmēriem 60 80 (m), ir reprezentēti trīs daādas ģeometriskas formas iekarināta vanšu pārseguma racionalitātes pētījumi, tas ir pētījums pārsegumam ar attiecīgi paralēli izvietotām abpusēji izliektām vanšu kopnēm ar vertikali spiesto spraišļu sistēmu, pētījums pārsegumam ar attiecīgi paralēli izvietotām abpusēji ieliektām vanšu kopnēm ar vertikali stiepto atgāņu sistēmu un pētījums pārsegumam ar attiecīgi paralēli izvietotām abpusēji ieliektām vanšu kopnēm ar slipu stiepto atgāņu sistēmu.
Pētījumu rezultātā, visiem trim iekarināta vanšu pārseguma tipiem tika noteikti to pamatelementu optimālākie, no materiāla patēriņa ģeometriskie raksturlielumi. Ka arī noteiktas sakarības starp relatīvo materiālu patēriņa vērtībām ar sākotnējo ģeometrisko raksturlielumu vērtībām.
Kopsummā ar Tuvinātas metodes ka arī ar MS Excel,MathCAD 14.0, EdaOpt-2.59a, STATISTIKA 7.0 datorprogrammu palīdzību ir izanalizēts un aprēķināts 81 konstrukciju ģeometrisku kombināciju eksperiments. No kuriem pēc visiem nosacījumiem racionālākas konstrukcijas godu izpelnījas un tika aprēķināta STAAD.Pro 2007 datorprogrammu palīdzību, abpusēji ieliekta vanšu kopne ar vertikalam stieptu atgāņu sistēmu ar sekojošiem ģeometriskiem parametriem: kopņu solis - a = 4 (m), joslu sākotnējais izliekums - f = 6 (m) un kopnes atgāņu solis - a1 = 5 (m).
Inenierprojekts segta automatizēta autonovietne 60 x80 (m). Autostavvietnes konstruktīvais risinājums: tērauda karkass uz stabveida monolītiem dzelzsbetona pamatiem ar iekarinātu vanšu pārsegumu ar attiecīgi paralēli ik pēc 4 (m) izvietotām abpusēji ieliektām ( joslu sākotnējais izliekums - f = 6 (m) ) vanšu kopnēm ar stiepto atgāņu sistēmu ( kopnes atgāņu solis - a1 = 5 (m) ).
Diploma darbs uzrakstīts latviešu valodā, tā apjoms 150 lpp. Darbs satur: 48 attēlus, 22 tabulas un 2 pielikumu sējumi (11 rasējumi). |
Atslēgas vārdi |
Segta automatizēta autonovietne ar liellaiduma vanšu pārsegumu |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Covered automatic car park with long span cable roof |
Valoda |
lv |
Gads |
2011 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
15.06.2011 20:52:53 |