Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura akadēmiskās studijas
Studiju programmas nosaukums Uzņēmējdarbība un vadīšana
Nosaukums "Latvijas eksporta uzņēmumu mārketinga stratēģiju pilnveidošana"
Nosaukums angļu valodā "Improvement of Marketing Startegies of Latvian Export Companies"
Struktūrvienība 22700 Uzņēmējdarbības inženierijas un vadības institūts
Darba vadītājs Doc. I.Pucens
Recenzents
Anotācija Bakalaura darba autore ir Liene Eglīte. Bakalaura darba tēmas nosaukums Latvijas eksporta uzņēmumu mārketinga stratēģiju pilnveidošana. Teorētiskajā daļā ir aplūkots mārketinga stratēģiju teorētiskais pamatojums - stratēģiskās plānošanas process, mārketinga stratēģiju modeļi, veidi, kā arī apskatītas uzņēmuma pamatstratēģijas darbībai ārējā vidē. Analītiskajā daļā tiek analizēta eksporta situācija valstī, kādi ir Latvijas eksporta uzņēmumi un kādas mārketinga stratēģijas pielieto konkrēti uzņēmumi. Pētījuma daļā bakalaura darba autore veido algoritmu, ar kura palīdzību katrs uzņēmums sev var izvēlēties mārketinga pamatstratēģiju. Nozīmīgākais rezultāts, kas tika iegūts pētījuma ietvaros, ir, ka balstoties uz pētījuma daļā iegūto algoritmu, uzņēmums var uzzināt kāda mārketinga pamatstratēģija tam atbilst vislabāk. Darba apjoms ir 61 lapas, 12 attēli un 3 tabulas, kā arī 24 bibliogrāfiskā saraksta vienības.
Atslēgas vārdi Latvijas eksporta uzņēmumu mārketinga stratēģiju pilnveidošana
Atslēgas vārdi angļu valodā Marketing strategy improvement of Latvian export companies
Valoda lv
Gads 2010
Darba augšupielādes datums un laiks 19.04.2011 10:52:55