Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
Nosaukums |
"Latvijas eksporta uzņēmumu mārketinga stratēģiju pilnveidošana" |
Nosaukums angļu valodā |
"Improvement of Marketing Startegies of Latvian Export Companies" |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Doc. I.Pucens |
Recenzents |
|
Anotācija |
Bakalaura darba autore ir Liene Eglīte. Bakalaura darba tēmas nosaukums
Latvijas eksporta uzņēmumu mārketinga stratēģiju pilnveidošana.
Teorētiskajā daļā ir aplūkots mārketinga stratēģiju teorētiskais
pamatojums - stratēģiskās plānošanas process, mārketinga stratēģiju modeļi,
veidi, kā arī apskatītas uzņēmuma pamatstratēģijas darbībai ārējā vidē.
Analītiskajā daļā tiek analizēta eksporta situācija valstī, kādi ir Latvijas
eksporta uzņēmumi un kādas mārketinga stratēģijas pielieto konkrēti uzņēmumi.
Pētījuma daļā bakalaura darba autore veido algoritmu, ar kura palīdzību
katrs uzņēmums sev var izvēlēties mārketinga pamatstratēģiju.
Nozīmīgākais rezultāts, kas tika iegūts pētījuma ietvaros, ir, ka balstoties
uz pētījuma daļā iegūto algoritmu, uzņēmums var uzzināt kāda mārketinga
pamatstratēģija tam atbilst vislabāk.
Darba apjoms ir 61 lapas, 12 attēli un 3 tabulas, kā arī 24 bibliogrāfiskā
saraksta vienības. |
Atslēgas vārdi |
Latvijas eksporta uzņēmumu mārketinga stratēģiju pilnveidošana |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Marketing strategy improvement of Latvian export companies |
Valoda |
lv |
Gads |
2010 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
19.04.2011 10:52:55 |