Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
Nosaukums |
Digitālā mārketinga stratēģijas izveide e-komercijas uzņēmumam |
Nosaukums angļu valodā |
Development of Digital Marketing Strategy for E-commerce Business |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Artūrs Bernovskis |
Recenzents |
Deniss Ščeulovs |
Anotācija |
Bakalaura darba autors: Rūdolfs Jansons
Bakalaura darba zinātniskais vadītājs: mag.iur Artūrs Bernovskis
Bakalaura darba temats: Digitālā mārketinga stratēģijas izveide e-komercijas uzņēmumam Bakalaura darbs rakstīts latviešu valodā, to veido ievads, 2 daļas, secinājumi un priekšlikumi. Darbs sastāv no 57 lapaspuses, tajā skaitā 45 attēliem, 4 tabulām. Izmantotās literatūras un avotu sarakstā ietverti: 10 avoti latviešu un 31 angļu valodā. Darbam pievienoti 7 pielikumi.
Bakalaura darba galvenie rezultāti: Darba autors ir apkopojis informāciju par digitālā mārketinga kanāliem, e-komercijas nozari un digitālā mārketinga stratēģiju. Pētījumā veikta uzņēmuma līdzšinējo aktivitāšu, konkurentu un mērķauditorijas analīze. Šajā daļā iegūtie rezultāti ir skaidri definējuši uzņēmuma mērķauditoriju, pozicionējumu attiecībā pret tiešo konkurentu un efektīvākos digitālā mārketinga kanālus. Nobeigumā ir veikti secinājumi un darba autors ir sniedzis priekšlikumus, veiksmīgai turpmāko digitālo aktivitāšu veikšanai.
Bakalaura darba bibliogrāfiskais apraksts: Jansons, R., Bernovskis, A. (2022). Digitālā mārketinga stratēģijas izveide e-komercijas uzņēmumam. Bakalaura darbs. Rīga: RTU, UIVI TIN, bakalaura akadēmiskā studiju programma “Uzņēmējdarbība un vadīšana”. 57 lpp. |
Atslēgas vārdi |
Digitālais mārketings, e-komercija |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
digital marketing, e-commerce |
Valoda |
lv |
Gads |
2022 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
12.05.2022 14:27:16 |