Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura akadēmiskās studijas
Studiju programmas nosaukums Uzņēmējdarbība un vadīšana
Nosaukums Digitālā mārketinga stratēģijas izveide e-komercijas uzņēmumam
Nosaukums angļu valodā Development of Digital Marketing Strategy for E-commerce Business
Struktūrvienība 22700 Uzņēmējdarbības inženierijas un vadības institūts
Darba vadītājs Artūrs Bernovskis
Recenzents Deniss Ščeulovs
Anotācija Bakalaura darba autors: Rūdolfs Jansons Bakalaura darba zinātniskais vadītājs: mag.iur Artūrs Bernovskis Bakalaura darba temats: Digitālā mārketinga stratēģijas izveide e-komercijas uzņēmumam Bakalaura darbs rakstīts latviešu valodā, to veido ievads, 2 daļas, secinājumi un priekšlikumi. Darbs sastāv no 57 lapaspuses, tajā skaitā 45 attēliem, 4 tabulām. Izmantotās literatūras un avotu sarakstā ietverti: 10 avoti latviešu un 31 angļu valodā. Darbam pievienoti 7 pielikumi. Bakalaura darba galvenie rezultāti: Darba autors ir apkopojis informāciju par digitālā mārketinga kanāliem, e-komercijas nozari un digitālā mārketinga stratēģiju. Pētījumā veikta uzņēmuma līdzšinējo aktivitāšu, konkurentu un mērķauditorijas analīze. Šajā daļā iegūtie rezultāti ir skaidri definējuši uzņēmuma mērķauditoriju, pozicionējumu attiecībā pret tiešo konkurentu un efektīvākos digitālā mārketinga kanālus. Nobeigumā ir veikti secinājumi un darba autors ir sniedzis priekšlikumus, veiksmīgai turpmāko digitālo aktivitāšu veikšanai. Bakalaura darba bibliogrāfiskais apraksts: Jansons, R., Bernovskis, A. (2022). Digitālā mārketinga stratēģijas izveide e-komercijas uzņēmumam. Bakalaura darbs. Rīga: RTU, UIVI TIN, bakalaura akadēmiskā studiju programma “Uzņēmējdarbība un vadīšana”. 57 lpp.
Atslēgas vārdi Digitālais mārketings, e-komercija
Atslēgas vārdi angļu valodā digital marketing, e-commerce
Valoda lv
Gads 2022
Darba augšupielādes datums un laiks 12.05.2022 14:27:16