Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Enerģētika un elektrotehnika |
Nosaukums |
"Asinhrono dzinēju automātiska palaide" |
Nosaukums angļu valodā |
"Automatic starting of induction motor" |
Struktūrvienība |
27200 Enerģētikas institūts |
Darba vadītājs |
A.Kanbergs |
Recenzents |
|
Anotācija |
Šajā bakalaura darbā tiek apskatīta asinhrono dzinēju palaides procesa automatizācija, kas tiek arvien plašāk izmantota praktiski jebkurā tautsaimniecības sfērā.
Darbs dod ieskatu dažāda konstruktīvā izveidojuma asinhrono dzinēju teorijā un atklāj galvenos fizikālos procesus, kuri parāda šo dzinēju priekšrocības un trūkumus, kas tālāk tiek ņemti vērā, izvēloties palaides metodes. Izlasot šo darbu, ir jāveidojas priekšstatam par mūsdienu tendencēm automātisko palaides iekārtu daudzveidībā, kā arī jāspēj izprast to izvēles pamatprincipus.
Darba kopapjoms ir 54 lappuses, tas satur 51 attēlus, tajā ir atsauces uz 17 informācijas avotiem. |
Atslēgas vārdi |
ASINHRONAIS DZINĒJS, DZINĒJU AUTOMĀTISKĀS VADĪBAS APARATŪRA, DZNĒJA PALAIDES PROCESA FIZIKĀLS APSKAT |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
ASYNCHRONOUS MOTOR, APPARATUS OF AUTOMATIC MOTOR CONTROL, PHYSICAL REVIEW OF MOTOR STARTING PROCESS |
Valoda |
lv |
Gads |
2011 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
15.06.2011 11:34:34 |