Studiju veids |
maģistra profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmumu un organizāciju vadīšana |
Nosaukums |
Automatizēta klientu nurturing procesa modelēšana un izstrāde uzņēmumā ECOMMPAY |
Nosaukums angļu valodā |
Modeling and Development of Automated Customer Nurturing Process in ECOMMPAY |
Struktūrvienība |
01B00 Rīgas Biznesa skola |
Darba vadītājs |
Aldis Greitāns |
Recenzents |
Valters Kaže |
Anotācija |
Maģistra darba tēmas nosaukums ir „Automatizētā klientu nurturing procesa modelēšana un izstrāde uzņēmumā ECOMMPAY”.
Lielākā daļa ECOMMPAY ienākošo klientu nav gatavi pieņemt tūlītēju lēmumu par pirkumu, līdz ar to automatizētā nurturing procesa ieviešana var palīdzēt uzņēmumam optimizēt pārdošanas nodaļas speciālistu resursus, kā arī uzlabot līdu iesaisti.
Darba mērķis bija atbildēt uz jautājumu, kā ECOMMPAY var efektīvi izmantot automatizēto klientu nurturing procesu, palielinot līdu konversiju.
Teorētiskajā daļā tika apskatīta mārketinga automatizācijas un nurturing procesa ieviešanas nozīme, kā arī identificētas procesa sastāvdaļas.
Prakstiskajā daļā autors analizēja pašreizējo līdu pārvaldības darbplūsmu, pamatojoties uz uzņēmuma iekšienē pieejamo informāciju, kā arī informāciju, kas tika iegūta daļēji strukturētu interviju laikā. Rezultātā tika identificēti pašreizējās darbplūsmas trūkumi.
Izanalizējot kā nurturing process var tikt pielāgots ECOMMPAY gadījumam, autors piedāvāja procesa modeli, iekļaujot vairākus jaunus elementus līdu pārvaldības darbplūsmā.
Procesa modelis ļāva sastādīt tehnisko prasību sarakstu un salīdzināt vadošo mārketinga automatizācijas pakalpojumu sniedzēju piedāvātos risinājumus, kā arī salīdzināt iespējamas procesa izstrādes alternatīvas.
Ieviešanas daļā autors piedāvā izstrādes un ieviešanas plānu.
Rezultātā tika prezentēts ECOMMPAY nurturing procesa modelis, izstrādes un ieviešanas plāns, kā arī ieteikumu saraksts uzņēmumam.
Darbs ir rakstīts angļu valodā, tā kopējais apjoms ir 99 lpp. Darbā izmantotas 20 figūras, 12 tabulas, un 5 pielikumi. |
Atslēgas vārdi |
nurturing, mārketinga automatizācija, klientu pārvaldība |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
customer nurturing, marketing automation, lead management |
Valoda |
eng |
Gads |
2022 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
05.05.2022 00:01:17 |