Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids maģistra profesionālās studijas
Studiju programmas nosaukums Uzņēmumu un organizāciju vadīšana
Nosaukums Automatizēta klientu nurturing procesa modelēšana un izstrāde uzņēmumā ECOMMPAY
Nosaukums angļu valodā Modeling and Development of Automated Customer Nurturing Process in ECOMMPAY
Struktūrvienība 01B00 Rīgas Biznesa skola
Darba vadītājs Aldis Greitāns
Recenzents Valters Kaže
Anotācija Maģistra darba tēmas nosaukums ir „Automatizētā klientu nurturing procesa modelēšana un izstrāde uzņēmumā ECOMMPAY”. Lielākā daļa ECOMMPAY ienākošo klientu nav gatavi pieņemt tūlītēju lēmumu par pirkumu, līdz ar to automatizētā nurturing procesa ieviešana var palīdzēt uzņēmumam optimizēt pārdošanas nodaļas speciālistu resursus, kā arī uzlabot līdu iesaisti. Darba mērķis bija atbildēt uz jautājumu, kā ECOMMPAY var efektīvi izmantot automatizēto klientu nurturing procesu, palielinot līdu konversiju. Teorētiskajā daļā tika apskatīta mārketinga automatizācijas un nurturing procesa ieviešanas nozīme, kā arī identificētas procesa sastāvdaļas. Prakstiskajā daļā autors analizēja pašreizējo līdu pārvaldības darbplūsmu, pamatojoties uz uzņēmuma iekšienē pieejamo informāciju, kā arī informāciju, kas tika iegūta daļēji strukturētu interviju laikā. Rezultātā tika identificēti pašreizējās darbplūsmas trūkumi. Izanalizējot kā nurturing process var tikt pielāgots ECOMMPAY gadījumam, autors piedāvāja procesa modeli, iekļaujot vairākus jaunus elementus līdu pārvaldības darbplūsmā. Procesa modelis ļāva sastādīt tehnisko prasību sarakstu un salīdzināt vadošo mārketinga automatizācijas pakalpojumu sniedzēju piedāvātos risinājumus, kā arī salīdzināt iespējamas procesa izstrādes alternatīvas. Ieviešanas daļā autors piedāvā izstrādes un ieviešanas plānu. Rezultātā tika prezentēts ECOMMPAY nurturing procesa modelis, izstrādes un ieviešanas plāns, kā arī ieteikumu saraksts uzņēmumam. Darbs ir rakstīts angļu valodā, tā kopējais apjoms ir 99 lpp. Darbā izmantotas 20 figūras, 12 tabulas, un 5 pielikumi.
Atslēgas vārdi nurturing, mārketinga automatizācija, klientu pārvaldība
Atslēgas vārdi angļu valodā customer nurturing, marketing automation, lead management
Valoda eng
Gads 2022
Darba augšupielādes datums un laiks 05.05.2022 00:01:17