Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids maģistra profesionālās studijas
Studiju programmas nosaukums Inovācijas un uzņēmējdarbība
Nosaukums Darbinieku mainības samazināšana "Jetwing Hotels" Šrilankā
Nosaukums angļu valodā Reducing the Labor Turnover at Jetwing Hotels in Sri Lanka
Struktūrvienība 22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte
Darba vadītājs Alise Vītola
Recenzents Ieva Orinska, Mg.sc.
Anotācija Viesmīlības nozare tiek uzskatīta par ļoti darbietilpīgu nozari, un darbinieku mainība vienmēr ir bijusi liela problēma nozarē visā pasaulē. Tāpat viesnīcas saskaras ar grūtībām pārvaldīt Y paaudzes darbinieku mainību, kuri dzimuši no 1981. līdz 2000. gadam un tiek uzskatīti par atšķirīgiem no iepriekšējām paaudzēm, taču drīzumā tie noteiks darba vietu un noteiks organizāciju nākotni. Tādējādi šajā pārskatā sistemātiski novērtēts, kā Profesijas, organizācijas un darba grupas izpratne, Līdera veicināšana un atbalsts, Kohēzija, skaidrība un sistēmas objektivitāte, darba izaicinājumi, dažādība un atsauksmes un darba spiediens ietekmē Y paaudzes darbiniekus Jetwing Hotels, Sri. Lanka, kas ir lielākā luksusa viesnīcu saime valstī. Šī pētījuma mērķis ir analizēt Y paaudzes darbinieku darbaspēka mainības nodomu Jetwing Hotels Šrilankā un izstrādāt priekšlikumus darbaspēka mainības nodoma samazināšanai Y paaudzes Jetwing viesnīcu darbinieku vidū. Šī pētījuma mērķis ir analizēt Y paaudzes darbinieku īpašības un cerības, kā arī izpētīt organizācijas klimata ietekmes raksturu un apjomu uz Jetwing Hotels Y paaudzes darbinieku apgrozījuma nodomu. Pētījuma dati lielākoties ir balstīti uz primārajiem datiem, ko autors ieguvis no 504 Y paaudzes Jetwing Hotels darbiniekiem, izmantojot strukturētu mērinstrumentu, kas balstīts uz 5 ballu Likerta skalu, izmantojot bezvarbūtības izlases metodes, un dati iegūti, izmantojot ievada e-pastus no No 2021. gada marta līdz aprīļa beigām. Mērķu sasniegšanai autore izmantoja aprakstošo analīzi, korelācijas analīzi un regresijas analīzi, un rezultāts atklāja, ka pastāv būtiski negatīva sakarība starp visām organizācijas klimata un apgrozījuma nodoma dimensijām. Tiek ierosināts, ka izcelto dimensiju palielināšana uzlabotu Jetwing Hotels vispārējos darba apstākļus, ciktāl tie atbilstu attiecīgā personāla īpašībām un cerībām. Lai risinātu konstatētās problēmas, autore ir izstrādājusi trīs projektu idejas, kas ir piemērotas konkrētiem risinājumiem. Programmas "B'ready App" ieviešana, kas integrē maiņu/darba grafiku un nopelnu sistēmas, lai samazinātu darba spiedienu, vienlaikus uzlabojot darbinieku un darba devēju attiecības. Otrs ierosinājums ir "Swarna-Abhimani" iniciatīva, kas tika izveidota, lai palielinātu darbinieku iesaistīšanos Jetwing Hotels. Saskaņā ar šo koncepciju darbinieki tiktu apbalvoti, pamatojoties uz dienesta ilgumu, un darbiniekiem tiktu piegādātas zelta monētas. Trešais priekšlikums ir programma "Ready to Ascend", kas palīdz galvenokārt iesācējiem palikt uzņēmumā, vienlaikus nodrošinot praktisku pieredzi, kas palīdzēs viņiem ātrāk pielāgoties Jetwing kultūrai. Līdz ar to autors ierosina, ka šīs idejas palīdzēs Jetwing Hotels vadībai noturēt talantīgus Y paaudzes darbiniekus, ļaujot viņiem palielināt kopējo peļņu, izmantojot personāla efektivitāti un efektivitāti.
Atslēgas vārdi Organizācijas klimats, apgrozījuma nolūks, Y paaudze, viesmīlības nozare, Jetwing viesnīcas, Šrilanka, Profesijas, organizācijas un darba grupas izpratne, Līdera veicināšana un atbalsts, Sistēmas kohēzija, skaidrība un objektivitāte, Darba izaicinājumi, daudzveidība un atsauksmes, Darba spiediens
Atslēgas vārdi angļu valodā Organizational Climate, Turnover Intention, Y generation, Hospitality Industry, Jetwing Hotels, Sri Lanka, Esprit of Profession, Organization, & Workgroup, Leader Facilitation & Support, Cohesion, Clarity, & Objectivity of System, Job Challenge, Variety & Feedback, Work Pressure
Valoda eng
Gads 2022
Darba augšupielādes datums un laiks 23.01.2022 04:10:27