Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
Nosaukums |
Stratēģisko inovāciju ietekme uz uzņēmumu panākumiem: kvalitatīvs pētījums Azerbaidžānā |
Nosaukums angļu valodā |
The Impact of Strategic Innovation on Business Success: a Qualitative Study in Azerbaijan |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Rita Greitāne |
Recenzents |
U. Kamols |
Anotācija |
Noslēguma darbs ir uzrakstīts angļu valodā, tas sastāv no ievada, teorētiskās un pētnieciskās daļas, secinājumiem un ieteikumiem. Darba apjoms ir 66 lpp. Izmantotās literatūras un avotu sarakstā ir: piecdesmit trīs angļu valodā. Šī pētījuma mērķis ir izpētīt stratēģisko inovāciju ietekmi uz biznesa panākumiem uzņēmumos, kas darbojas Azerbaidžānā. Piemēram, Azerbaidžānas galvaspilsētā Baku strādā 5 dažādu nozaru uzņēmumi.
Noslēguma darba galvenie rezultāti: Teorētiskajā daļā ir izskaidrotas galvenās inovāciju un stratēģiskās inovāciju vadības teorijas. Vispirms detalizēti tiek sniegta inovācijas definīcija, pēc tam izskaidroti inovāciju veidi un inovācijas kultūra. Jo pirms inovācijas stratēģiju ieviešanas ir svarīgi izveidot atbilstošu organizācijas kultūru, kas izprot inovācijas. Pirmā nodaļa beidzas ar stratēģisko inovāciju ieviešanas soļu diskusiju. Empīriskā nodaļa sastāv no kvalitatīva pētījuma, kas veikts ar intervijām. Tā mērķis bija izpētīt Azerbaidžānas uzņēmumu pieeju stratēģiskajam jauninājumam un noskaidrot, kā viņi to ievieš. Tika aptaujāti 5 uzņēmumi, katrs no dažādām nozarēm, un iegūti rezultāti. |
Atslēgas vārdi |
inovācija, stratēģiskā inovācija, komanda |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
innovation, strategic innovation, team |
Valoda |
eng |
Gads |
2022 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
17.01.2022 13:10:13 |