Anotācija |
Anotācija
Bakalaura darba autors: Dev Pareshbhai Jasoliya
Bakalaura darbs Zinātniskais vadītājs: Doc., Dr. V. Šatrevičs
Bakalaura darba nosaukums: Luksusa apģērbu zīmolu pirkšanas paradumus ietekmējošo faktoru noteikšana.
Bakalaura darbs ir uzrakstīts: Angļu valodā tas sastāv no ievada, teorētiskās daļas, pētnieciskās daļas, secinājumiem un priekšlikumiem. Darbs sastāv no 72p, tajā ir 31 attēls un 5 tabulas. izmantotās literatūras un resursu sarakstā iekļauts 68p angļu valodā, kas pievienots darbam.
Bakalaura darba galvenie rezultāti: Mūsdienās Indijā ir pieejami gandrīz visi starptautisko zīmolu veidi katrā segmentā. Cilvēki, kas pērk zīmolu produktus, uzskata, ka jūtas ērtāk, modernāki, modernāki utt. Indijā ir daudz pilsētu, kurās ir daudz iedzīvotāju, kas gūst lielus ienākumus uz vienu iedzīvotāju un bauda greznu dzīvesveidu. Lielāka peļņas iespēja nozīmē, ka cilvēki meklē vislabākās lietas ar zīmolu etiķetēm, taču šajā gadījumā uztverei ir nozīme, lai pirkums būtu iespējams vai noliegts. Šis pētījums nosaka faktorus, kas ietekmē luksusa apģērbu zīmolu pirkšanas paradumus Indijā, kurā ir ievērojams iedzīvotāju skaits, kuri daudz tērē luksusa zīmoliem. Hipotēzes atklājumi parāda būtisku saistību starp mainīgajiem.
Bakalaura darba bibliogrāfiskais apraksts: Jasoliya, D., Šatrevičs, V., (2021). Luksusa apģērbu zīmolu pirkšanas paradumus ietekmējošo faktoru noteikšana. Bakalaura darbs. Rīga: RTU, UIVI IUVK, bakalaura akadēmisko studiju programma “Uzņēmējdarbība un vadība”. |