Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Automātika un datortehnika |
Nosaukums |
Datorspēles izstrāde, izmantojot 3D datorgrafiku |
Nosaukums angļu valodā |
Computer Game Development Using 3D Computer Graphic |
Struktūrvienība |
12600 Viedo datortehnoloģiju institūts |
Darba vadītājs |
AADG pr.gr. lekt. K. Boločko |
Recenzents |
|
Anotācija |
Šī darba mērķis bija izveidot datorspēli OpenGL grafiskajā vidē. Darba uzdevumi bija spēles koncepcijas izveide, spēles personāžu izveidošana, piemērota apgaismojuma izveide spēlē, kā arī spēles objektu teksturēšana un spēles loģikas izveidošana.
Darbā var izdalīt divas galvenās daļas. Pirmajā darba daļā tiek aprakstīta OpenGL teorija, bet otrajā spēles realizācija, kurā tiek aprakstīts, kā tika iegūta darbā izstrādātā datorspēle.
Darbā ir 76 lpp., 35 attēli, 2 pielikumi. |
Atslēgas vārdi |
3D Datorspēles izveide, OpenGL |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
3D Computer game development, OpenGL |
Valoda |
lv |
Gads |
2011 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
14.06.2011 19:01:03 |