Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Inženiertehnika, mehānika un mašīnbūve |
Nosaukums |
"Vilciena sastāva bremžu sistēmas dinamikas analīze" |
Nosaukums angļu valodā |
"Analysis of Dynamics of Railway Train Brake System" |
Struktūrvienība |
31000 Būvniecības un mašīnzinību fakultāte |
Darba vadītājs |
pētnieks Aleksandrs Boiko |
Recenzents |
docents Ojārs Grāpis |
Anotācija |
Bakalaura darbs Vilciena sastāva bremžu dinamikas analīze ir vērsts uz aktuālām problēmām ar ritošā sastāva bremžu sistēmu defektiem. Bakalaura darbā tiek apskatīti galvenie spēki, kuri darbojas vilciena bremzēšanas gadījumā, galvenie bremzēšanas sistēmas veidi, un to ietekme uz bremzēšanas ceļa garumu.
Aplūkojot vilciena sastāva bremžu shēmu, var secināt, ka viens no galvenajiem bojājumiem var rasties bremžu cilindros, kā rezultātā iespējamas sekas uz riteņpāru darbību vai bremzēšanas ceļa garumu palielināšanos.
Darba praktiskajā daļā tiek aplūkota bremžu cilindra uzbūve. Praktiski tika izjaukts un salabots bremžu cilindrs, lai to varētu atkārtoti lietot. Apkopotas visbiežāk lūstošās komponentes bremžu cilindros .
Aprēķinu daļā tiek apskatīts bremžu cilindra ietekme uz vagona bremzēšanas spēkiem. Tiek veikts aprēķins bremžu kluču nodilumam un riteņpāra ieķīlēšanās gadījumā, kad bremžu cilindrs ir ar defektiem.
Darbā: 48lpp. teksts, 34 attēla, 14 izmantotie informācijas avoti. |
Atslēgas vārdi |
Vilciena sastāva bremžu sistēmas dinamikas analīze |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Analysis of Dynamics of Railway Train Brake System |
Valoda |
lv |
Gads |
2011 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
16.06.2011 13:47:00 |