Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura akadēmiskās studijas
Studiju programmas nosaukums Inženiertehnika, mehānika un mašīnbūve
Nosaukums "Vilciena sastāva bremžu sistēmas dinamikas analīze"
Nosaukums angļu valodā "Analysis of Dynamics of Railway Train Brake System"
Struktūrvienība 31000 Būvniecības un mašīnzinību fakultāte
Darba vadītājs pētnieks Aleksandrs Boiko
Recenzents docents Ojārs Grāpis
Anotācija Bakalaura darbs Vilciena sastāva bremžu dinamikas analīze ir vērsts uz aktuālām problēmām ar ritošā sastāva bremžu sistēmu defektiem. Bakalaura darbā tiek apskatīti galvenie spēki, kuri darbojas vilciena bremzēšanas gadījumā, galvenie bremzēšanas sistēmas veidi, un to ietekme uz bremzēšanas ceļa garumu. Aplūkojot vilciena sastāva bremžu shēmu, var secināt, ka viens no galvenajiem bojājumiem var rasties bremžu cilindros, kā rezultātā iespējamas sekas uz riteņpāru darbību vai bremzēšanas ceļa garumu palielināšanos. Darba praktiskajā daļā tiek aplūkota bremžu cilindra uzbūve. Praktiski tika izjaukts un salabots bremžu cilindrs, lai to varētu atkārtoti lietot. Apkopotas visbiežāk lūstošās komponentes bremžu cilindros . Aprēķinu daļā tiek apskatīts bremžu cilindra ietekme uz vagona bremzēšanas spēkiem. Tiek veikts aprēķins bremžu kluču nodilumam un riteņpāra ieķīlēšanās gadījumā, kad bremžu cilindrs ir ar defektiem. Darbā: 48lpp. teksts, 34 attēla, 14 izmantotie informācijas avoti.
Atslēgas vārdi Vilciena sastāva bremžu sistēmas dinamikas analīze
Atslēgas vārdi angļu valodā Analysis of Dynamics of Railway Train Brake System
Valoda lv
Gads 2011
Darba augšupielādes datums un laiks 16.06.2011 13:47:00