Studiju veids |
maģistra profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Aviācijas transports |
Nosaukums |
Sakaru sadursmju novēršanas sistēmas (SSNS) izpēte. |
Nosaukums angļu valodā |
Research into the Traffic Collision Avoidance System (TCAS). |
Struktūrvienība |
25100 Aeronautikas institūts |
Darba vadītājs |
Aleksandrs Kutins |
Recenzents |
Deniss Brodņevs, Lektors, Mg. sc. ing. |
Anotācija |
Šajās dienās TCAS (Satiksmes sadursmju novēršanas sistēma) neaizstājamā loma nevienam nav noslēpums. Pētījumi ir koncentrējušies uz to šīs sistēmas trūkumu dēļ. Šīs darba galvenais mērķis ir novērtēt citu frekvenču izmantošanu TCAS. Pirmkārt, mēs izjūtam TCAS kompetences, lai izprastu un izklāstītu jautājumus, ar kuriem šodien saskārāmies aviācijas nozarē. Tas būs pirmajā nodaļā. Šī nodaļa sniedz mums tikai zināšanas par TCAS sistēmu un tās darbību, kādi ir šīs sistēmas galvenie cēloņi. Analizējot šos gadījumus, problēma, kas saistīta ar S režīma izmantošanu ar noteiktu frekvenču spektru, noved pie zaudējumiem, kas tiek uzskatīti par visbiežāk sastopamo viļņu izplatīšanās problēmu. Tāpēc mēs arī pareizi pētīsim šo sistēmu, lai parādītu galvenos jautājumus un sniegtu priekšlikumu. Kāds ir šis priekšlikums? Ko varētu uzlabot sakaru kanālam? Pētījumi sniedz mums atbildi, lai risinātu datu diapazonu un attālumu starp raidītāju un uztvērēju. Darbā tiks izskatīti šie jautājumi. Šis projekts sastāv no piecām galvenajām nodaļām ar ievadu, motivācijas un 60 atsauces sarakstu un 10 grafikiem, kā, 8 attēli, 34 tabulas arī Excel failu ar galvenajiem aprēķiniem. Otrajā nodaļā tiks iepazīstināti ar galvenajiem TCAS izmantotā radiokanāla parametriem. Tajā tiks noskaidrots galvenais jautājums par antenu biežumu un jaudu. Šajā nodaļā mēs uzzināsim, kas ir galvenais jautājums par uzlabojumu biežumu un kā mēs varam skaidri pateikt un sniegt risinājumu. Trešā nodaļa ir par viļņu izplatīšanos, un nākamo daļu veido zaudējumu izpēte. Šajā daļā mēs aplūkosim galvenos galvenos faktorus par FSL un to, kādi parametri to var ietekmēt. Pēdējā nodaļa ir par aprēķiniem. Šajā daļā tiks aprēķināti zaudējumi starp raidītāju un uztvērēju. Šīs stacijas tiks uzskatītas par lidmašīnām, kas lido virs FL 300 un 400. Galvenais atklājums ir TCAS frekvences novērtēšanas izpēte [2.1, 2.2, 4.3, 4.4] un salīdzinājumi ar citiem, lai saprastu galveno gadījumu, tika pierādīti, mērot FSL [ 5.1, 5.2, 5.3,5.4,5.5] priekšlikuma pasākumu ziņā. Ir pašsaprotami, ka, ja mēs vēlamies labāku veiktspēju zaudējumu ziņā, mums jāizmanto īsās frekvences un liela antenna. |
Atslēgas vārdi |
SSNS, brīvās vietas zudumi, frekvence, attālums, antena, RLOS, gaisa kuģis |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
TCAS, Free Space Losses, Frequency, Distance, Antenna, RLOS, Aircraft |
Valoda |
eng |
Gads |
2021 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
16.06.2021 23:42:05 |