Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Informācijas tehnoloģija |
Nosaukums |
B2C e-komercijas sistēmu attīstības tendences Latvijā |
Nosaukums angļu valodā |
B2C E-commerce Systems Development Tendencies in Latvia |
Struktūrvienība |
33000 Datorzinātnes, informācijas tehnoloģijas un enerģētikas fakultāte |
Darba vadītājs |
Mg. sc. ing. Inese Upīte |
Recenzents |
Mg. sc. ing. Ruslans Kļimovs |
Anotācija |
Bakalaura darba mērķis ir izpētīt e-komercijas sistēmas, izanalizēt B2C sistēmas attīstības tendences Latvijā un izmantot iegūtās zināšanas interneta veikala izstrādāšanā. Darba teorētiskā daļa tiek aprakstīta 1. un 2. sadaļā un praktiskās daļas apraksts tiek ievietots 3.sadaļā.
Darba teorētiskajā daļā tiek sniegts ieskats par e-komercijas jēdzienu, e-komercijas sistēmām, to attīstību un izplatīšanu. Pakāpeniski apskatīti B2C sistēmas attīstība Latvijā. Teorētiskie pētījumi tiek veikti ar literatūras avotu un statistikas datus analīzes metodes palīdzību.
Praktiskajā daļā galvenā uzmanība pievērsta interneta veikala dizaina izstrādei, balstoties uz pircēja viedokli par lietojamību. Lai veiktu objektīvu analīzi par dizaina noformēšanas nosacījumiem tiek apkopoti statistikas dati. Noslēgumā tiek izanalizēti un salīdzināti vairāki eksistējoši interneta veikali. Risinājumu paņēmieni tiek aprakstīti un izmantoti darba praktiskajā daļā dizaina izstrādāšanā laikā.
Darba apjoms - 61. lpp., 2 tabulas, 31 attēli un 5 pielikumi. |
Atslēgas vārdi |
B2C e-komercijas sistēmu attīstības tendences Latvijā |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
B2C E-commerce Systems Development Tendencies in Latvia |
Valoda |
lv |
Gads |
2011 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
13.06.2011 22:09:36 |