Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
Nosaukums |
Pētījums par mazumtirgotāju gaļas piegādātāju uztveri Indijā |
Nosaukums angļu valodā |
Study on retailer’s perception towards meat vendors in India |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Rita Greitāne |
Recenzents |
T. Tambovceva |
Anotācija |
Šajā pētījumā analizēta mazumtirgotāju gaļas piegādātāju uztvere Indijā. Tika izvēlēti 100 mazumtirgotāji, tika veikts apsekojums, izmantojot izstrādātu anketu. Šajā pētījumā tiek novērtēts, kā tiek izpildītas mazumtirgotāju gaidas un tas, kā tiek uztverti sniegtie gaļas pārdevēju pakalpojumi. Viesnīcu īpašnieki kā svarīgāko norāda labākus cenu piedāvājumus, vislabāko kvalitāti un labus klientu pakalpojumus, tāpēc uzņēmumam ir jāievēro šie faktori. Lielākā daļa respondentu ir apmierināti ar kvalitātes, reklāmas un produktu piedāvājumiem, un daži no tiem ir ļoti apmierināti, neapmierināti un ļoti neapmierināti, daži respondenti ir gatavi nomainīt esošos gaļas piegādātājus ar jaunu piegādātāju, kurš piedāvās labākus produktus un pakalpojumus, un tikai daži nav gatavi pāriet pie cita pakalpojumu sniedzēja. Pētījuma daļā aptaujas datu analīzei izmantota biežuma analīze un ANOVA. |
Atslēgas vārdi |
Uztvere par gaļas pārdevējiem Indijā |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
perception on meat vendors in india |
Valoda |
eng |
Gads |
2021 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
05.06.2021 15:06:19 |