Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
Nosaukums |
COVID-19 ietekme uz mazo un vidējo tūrisma uzņēmumu darbību |
Nosaukums angļu valodā |
The Impact of COVID-19 on performance of small and medium tourism enterprises |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Nataļja Lāce |
Recenzents |
M. Ozoliņš |
Anotācija |
Nesen pētījumi rāda, ka tūrismā un ceļojumos ir vērojams milzīgs starptautiskā pieprasījuma kritums, īpaši mazajos un vidējos uzņēmumos. Ņemot to vērā, šajā dokumentā ir izvirzīta hipotēze, kas liek domāt, ka lielākā daļa Ķīnas MVU nespēj pārdzīvot pandēmiju, jo tie ir finansiāli nestabilāki un jaunie MVU ir cietuši vairāk nekā labi izveidoti MVU. Par galveno pētījuma metodi šajā rakstā tiek izvēlēta kvalitatīvā analīze. Izmantojot anketas un aptaujas, mēs varam redzēt, ka mazo un vidējo uzņēmumu darbība pandēmijas dēļ ir mazinājusies, piemēram, sliktu finanšu rādītāju, uzņēmējdarbības samazināšanās un darbinieku trūkuma dēļ. Pēc pētījuma rezultātu analīzes tiek atklāts, ka seši faktori ir atbildīgi par mazajiem un vidējiem MVU rezultātiem: tūrisma nozares raksturs, MVU finansiālais stāvoklis, nenoteiktība attiecībā uz pandēmijas periodu, cilvēku viedokļa izmaiņas attiecībā uz tūrismu, atbalsta trūkumu MVU un MVU plānošanas trūkumu. Visbeidzot, mēs varam secināt, ka pandēmijas sākums Ķīnā izraisīja ekonomisko lejupslīdi, kas skāra lielāko daļu uzņēmējdarbības nozaru, bet visvairāk skāra MVU, it īpaši tos, kuri bija iesaistīti tūrisma nozarē iepriekš minēto sešu faktoru dēļ. |
Atslēgas vārdi |
Tūrisms, pandēmija, ekonomika, finanses, MVU, Ķīna |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Tourism, Pandemic, Economics, Finance, SMEs,China |
Valoda |
eng |
Gads |
2021 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
05.06.2021 13:10:34 |