Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura akadēmiskās studijas
Studiju programmas nosaukums Elektronika un mobilie sakari
Nosaukums Lietotāja saskarnes grafikas renderēšana ar FPGA
Nosaukums angļu valodā FPGA-Based Renderer of User Interface Graphics
Struktūrvienība 13300 Mikroviļņu inženierijas un elektronikas institūts
Darba vadītājs Mihails Pudžs
Recenzents Deniss Kolosovs
Anotācija Šajā darbā ir pētīta GUI renderēšana. Mēs sākam no GUI pamatfunkciju apgūšanas līdz dažādu to atveidošanas pieeju izpratnei, galīgais mērķis ir to realizēt, izmantojot FPGA. Sākumā mēs novērojam GUI lietošanu no dažādas programmatūras (Qt, Tkinter), tas mums palīdzētu izprast par to, kā izpildīt GUI no programmatūras viedokļa, es arī no tā iemācījos uz notikumiem balstītu programmēšanu. Aparatūrā mēs atradām produktu - Gameduino, kas ir ar FPGA balstītu grafikas renderētāja piemērs, kuru vada Arduino. Pēc paraugu novērošanas mēs izveidojam savu grafiskā interfeisa renderēšanas shēmu FPGA, izmantojot VHDL kodēšanu. Detalizēti mēs izveidojam renderēšanas konveijeru ar daudz grafikas primitīvu, kurā teorētiski mēs varam turpināt pievienot vairāk, līdz tas sasniedz FPGA ierobežojumu.
Atslēgas vārdi FPGA, GUI, grafikas renderēšana
Atslēgas vārdi angļu valodā FPGA, GUI, graphics rendering
Valoda eng
Gads 2021
Darba augšupielādes datums un laiks 04.06.2021 10:48:59