Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Elektronika un mobilie sakari |
Nosaukums |
Lietotāja saskarnes grafikas renderēšana ar FPGA |
Nosaukums angļu valodā |
FPGA-Based Renderer of User Interface Graphics |
Struktūrvienība |
13300 Mikroviļņu inženierijas un elektronikas institūts |
Darba vadītājs |
Mihails Pudžs |
Recenzents |
Deniss Kolosovs |
Anotācija |
Šajā darbā ir pētīta GUI renderēšana. Mēs sākam no GUI pamatfunkciju apgūšanas līdz dažādu to atveidošanas pieeju izpratnei, galīgais mērķis ir to realizēt, izmantojot FPGA. Sākumā mēs novērojam GUI lietošanu no dažādas programmatūras (Qt, Tkinter), tas mums palīdzētu izprast par to, kā izpildīt GUI no programmatūras viedokļa, es arī no tā iemācījos uz notikumiem balstītu programmēšanu. Aparatūrā mēs atradām produktu - Gameduino, kas ir ar FPGA balstītu grafikas renderētāja piemērs, kuru vada Arduino. Pēc paraugu novērošanas mēs izveidojam savu grafiskā interfeisa renderēšanas shēmu FPGA, izmantojot VHDL kodēšanu. Detalizēti mēs izveidojam renderēšanas konveijeru ar daudz grafikas primitīvu, kurā teorētiski mēs varam turpināt pievienot vairāk, līdz tas sasniedz FPGA ierobežojumu. |
Atslēgas vārdi |
FPGA, GUI, grafikas renderēšana |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
FPGA, GUI, graphics rendering |
Valoda |
eng |
Gads |
2021 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
04.06.2021 10:48:59 |