Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids maģistra profesionālās studijas
Studiju programmas nosaukums Inovācijas un uzņēmējdarbība
Nosaukums Inovāciju priekšizpēte jauna produkta izstrādei: želejkonfektes ar 5-HTP aminoskābi
Nosaukums angļu valodā Innovation Due Diligence for a New Product Development: 5-HTP Aminoacid-induced Jelly Candies
Struktūrvienība 22061 Starptautisko programmu nodaļa
Darba vadītājs Iveta Cīrule, Dr.sc.ing.
Recenzents Elīna Miķelsone, PhD
Anotācija Maģistra darba nosaukums ir “Inovāciju priekšizpēte jauna produkta izstrādei: želejkonfektes ar 5 HTP aminoskābi”. Maģistra darbu izstrādājusi Vinsenta Šleitere: otrā kursa studente Rīgas Tehniskās universitates maģistra programmā “Inovācijas un uzņēmējdarbība”. Šī maģistra programma ir daļa no Rīgas Tehniskās universitates Inženierekonomikas un vadības fakultātes. Šis maģistra darbs sastāv no trim nodaļām: teorētiskās daļas, analītiskās, kā arī praktiskās daļas. Maģistra darbā ir 128 lapas, no kurām pielikumi veido 23 lapas. Pielikumos atrodamas transkribētas intervijas ar nozaru ekspertiem. Darbā izmantotas 15 tabulas un 11 attēli. Pētījuma mērķis ir izvērtēt, vai iespējams radīt želejkonfekti ar 5-HTP aminoskābi, analizēt, vai šādu konfekti būtu vērts radīt, kā arī izvērtēt iespējamo mērķauditoriju. Darba novitāte saistīta ar to, ka pasaulē novērots izdegšanas sindroma pieagums, kas negatīvi ietekmē cilvēka funkcionālās spējas. Pētījuma problēma balstās tajā, ka tirgū trūkst veselīgu augu valsts izcelsmes želejkonfekšu, kas spētu sniegt pievienoto vērtību: uzlabotu noskaņojumu, miegu, pašsajūtu. Pētījuma jautājumi: 1. Vai ir tehnoloģiski iespējams izveidot 5-HTP aminiskābi saturošu želejas konfekti, un vai to iespējams veikt Latvijā? 2. Kāda ir potenicālo klientu interese šī produkta iegādei? 3. Kas ir mērķa tirgus: ES vai globālais tirgus? No pētījuma rezultātiem izriet, ka ir tehnoloģiski iespējams izveidot 5-HTP aminoskābi saturošu želejas konfekti, kā arī to iespējams veikt Latvijā. Tirgus interese par šo produktu ir novērota, tomēr nepieciešami padziļinātāki pētījumi, lai noteiktu potenciāli veiksmīgāko produkta pārdošanas reģionu. Iiespējams, mērķtirgus būtu Rietumeiropa un Ziemeļeiropa, kā arī Latvijas tirgus, visticamāk, nebūtu veiksmīgākā izvēle.
Atslēgas vārdi inovācijas, želejkonfekšu izstrāde
Atslēgas vārdi angļu valodā innovation, candy development
Valoda eng
Gads 2021
Darba augšupielādes datums un laiks 02.06.2021 21:20:24