Anotācija |
Sekojošā darba izstrādes galvenā motivācija ir aktualizēt nepieciešamību biežāk nodarboties ar fiziskām aktivitātēm, ka staigāšanu, lai mazinātu cilvēku mazkustību. Sekojošā darba ietvaros autors veic teorētisko apskatu, prototipa izstrādi un realizētā prototipa darbības novērtējumu.
Teorētiskās daļa sastāv no trīs nodaļām, to ietvaros tiek izpētīts spēles koncepts, izanalizēta lokācijas bāzētas-spēles princips un šādu spēļu metožu veidi, kā arī izklāstīta GPS tehnoloģijas darbība. Pēc kā tiek apskatīta statistiskā informācija par spēļu popularitāti mūsdienās starp dažādām vecuma grupām. Tiek noskaidrotas visbiežāk sastopamās komplikācijas, kas rodas pavadot pārāk ilgu laiku pie ierīču ekrāniem, bez fiziski aktīviem pārtraukumiem. Nodaļas noslēgumā tiek salīdzināti produkti, kas līdzinās autora piedāvātajam risinājumam un apskatītas programmas, kas tiek izmantotas praktiskā darba realizēšanai.
Darba praktiskā daļa sastāv no divām nodaļām, kuru ietvaros tiek aprakstīta sistēmas arhitektūra, punktu vākšanas sistēmas darbība un spēles prototipa izstrāde, kas ietver visu spēles logu izveidi un punktu vākšanas sistēmas loģikas izveidi.
Spēles prototipa risinājumu pārbaudes daļā tiek veikta sistēmas kopējā darbības pārbaude un izanalizētas funkcijas, kuras nestrādā, vai to vietā nepieciešams labāks risinājums, pēc kā seko prototipa salīdzinājums ar produktiem, kas ir pieejami tirgū.
Darba nobeigumā tiek aprakstīti secinājumi par paveikto un izskatīti pozitīvie un negatīvie aspekti, kas radās darba izstrādes ietvaros.
Darba pamattekstā ir 56 lappuses, 42 attēli, 3 tabulas, 52 izmantoto literatūras avotiem. |