Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids maģistra akadēmiskās studijas
Studiju programmas nosaukums Uzņēmējdarbība un vadīšana
Nosaukums E-komercijas stratēģijas izstrāde modes un apģērbu uzņēmumos Indijā
Nosaukums angļu valodā E-commerce Strategy Development for Fashion and Apparel Companies in India
Struktūrvienība 22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte
Darba vadītājs Deniss Ščeulovs
Recenzents Dr. oec. T. Tambovceva, profesore
Anotācija Maģistra darba autors: Balaji Gopalakrishnan Maģistra darba zinātniskais vadītājs: Dr.oec., asoc. profesors Deniss Ščeulovs Maģistra darba temats: E-komercijas stratēģijas izstrāde modes un apģērbu ražošanas uzņēmumiem Indijā Maģistra darbs rakstīts angļu valodā, tas sastāv no ievada, 3 daļām, secinājumiem un priekšlikumiem. Darba apjoms ir 95 lpp., tajā iekļauti 71 attēli, 26 tabulas . Avotu sarakstā ietverti: 139 avoti angļu valodā. Darbam pievienoti 10 pielikumi. Maģistra darba galvenie rezultāti: Faktori, kas mudina pircējus Indijā izvēlēties iepirkšanās iespējas tiešsaistē, ir klientu apkalpošana pirms un pēc preces iegādes, reklāmas piedāvājums, tīmekļa vietnes informācija un klientu apkalpošana, produktu un tiešsaistes maksājumu iespēju pieejamība. Pastāv sakarība starp vidējo mēneša izdevumu pieaugumu , parādoties tirgū jaunam zīmolam. Problēmas, ar kurām klienti saskaras b2c e-komercijā, pērkot modes preces un apģērbu, bieži ir slikta kvalitāte, piegāde tiek kavēta, naudas līdzekļu atgriešana aizņem daudz laika, tiek kavēta preču atgriešana vai nomaiņa. Stratēģijas, kas jāizstrādā, lai novērstu minētās problēmas, kas saistītas ar iepirkšanos tiešsaistē, ir produktu kvalitātes stratēģijas izstrāde, piegādes stratēģija, atmaksas stratēģija, pirkuma nomaiņas un atgriešanas stratēģija. Maģistra darba bibliogrāfiskais apraksts: Gopalakrishnan B. (2021) : E-komercijas stratēģijas izstrāde modes un apģērbu ražošanas uzņēmumiem Indijā/ B. Gopalakrishnan, D. Ščeulovs.- Rīga: RTU, UIVI IUV, maģistra akadēmiskā studiju programma “Uzņēmējdarbība un vadīšana” 133 lpp.
Atslēgas vārdi E-komercijas stratēģijas, modes un apģērbu ražošanas uzņēmumiem Indijā
Atslēgas vārdi angļu valodā E-commerce strategy, fashion and apparel companies
Valoda eng
Gads 2021
Darba augšupielādes datums un laiks 31.05.2021 13:55:47