Anotācija |
Maģistra darba autors: Balaji Gopalakrishnan
Maģistra darba zinātniskais vadītājs: Dr.oec., asoc. profesors Deniss Ščeulovs
Maģistra darba temats: E-komercijas stratēģijas izstrāde modes un apģērbu ražošanas uzņēmumiem Indijā
Maģistra darbs rakstīts angļu valodā, tas sastāv no ievada, 3 daļām, secinājumiem un priekšlikumiem. Darba apjoms ir 95 lpp., tajā iekļauti 71 attēli, 26 tabulas . Avotu sarakstā ietverti: 139 avoti angļu valodā. Darbam pievienoti 10 pielikumi.
Maģistra darba galvenie rezultāti: Faktori, kas mudina pircējus Indijā izvēlēties iepirkšanās iespējas tiešsaistē, ir klientu apkalpošana pirms un pēc preces iegādes, reklāmas piedāvājums, tīmekļa vietnes informācija un klientu apkalpošana, produktu un tiešsaistes maksājumu iespēju pieejamība. Pastāv sakarība starp vidējo mēneša izdevumu pieaugumu , parādoties tirgū jaunam zīmolam. Problēmas, ar kurām klienti saskaras b2c e-komercijā, pērkot modes preces un apģērbu, bieži ir slikta kvalitāte, piegāde tiek kavēta, naudas līdzekļu atgriešana aizņem daudz laika, tiek kavēta preču atgriešana vai nomaiņa. Stratēģijas, kas jāizstrādā, lai novērstu minētās problēmas, kas saistītas ar iepirkšanos tiešsaistē, ir produktu kvalitātes stratēģijas izstrāde, piegādes stratēģija, atmaksas stratēģija, pirkuma nomaiņas un atgriešanas stratēģija.
Maģistra darba bibliogrāfiskais apraksts: Gopalakrishnan B. (2021) : E-komercijas stratēģijas izstrāde modes un apģērbu ražošanas uzņēmumiem Indijā/ B. Gopalakrishnan, D. Ščeulovs.- Rīga: RTU, UIVI IUV, maģistra akadēmiskā studiju programma “Uzņēmējdarbība un vadīšana” 133 lpp. |