Studiju veids |
bakalaura profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
Nosaukums |
"Tirgvedības programmas izstrāde būvuzņēmumā "Astoņi-8" |
Nosaukums angļu valodā |
"Marketing program develop for buildig company "Astoņi -8" |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Dr.oec.,doc. S.Fjodorova |
Recenzents |
|
Anotācija |
Diplomprojekta tēma Tirgvedības programmas izstrāde būvuzņēmumā Astoņi-8.
Diplomprojekta saturs izklāstīts piecās daļās.
Pirmajā daļā analizēts un izpētīts būvniecības tirgus. Analizēta uzņēmuma darbība.
Otrajā nodaļā veikta uzņēmuma iekšējas un ārējas vides analīze. Veikta uzņēmuma SVID analīze, noskaidrotas uzņēmuma problēmas. Veikta mārketinga kompleksa analīze.
Trešajā daļā izstrādāta tirgvedības programma būvuzņēmumā Astoņi-8.
Ceturtajā daļā aprakstīti darba un dabas aizsardzības pasākumi.
Piektajā daļā tika ievietoti visi iegūtie rezultāti, kuri tika atspoguļoti tabulās grafikos un t.t.
Saturs izklāstīts 60 lappusē, kur izvietotas arī 11 tabulas un 5 zīmējumi. Darbam ir 20 literatūras saraksts nosaukumi, pielikumi. |
Atslēgas vārdi |
Tirgvedba |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Marketing |
Valoda |
lv |
Gads |
2010 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
19.04.2011 10:25:12 |