Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura profesionālās studijas
Studiju programmas nosaukums Transporta sistēmu inženierija
Nosaukums Autoservisa darbība un tā funkcionalitātes uzlabošana.
Nosaukums angļu valodā Car Service Operation and Improvement of its Functionality .
Struktūrvienība 25100 Aeronautikas institūts
Darba vadītājs Vladislavs Ņesterovskis
Recenzents Docents Mg.sc.ing. Aloizs Lešinskis
Anotācija Bakalaura darbs ar projektu daļu “Autoservisa darbība un tā funkcionalitātes uzlabošana”. Ikviena cilvēka ikdiena nav iedomājama bez automašīnām, jo tās nodrošina pasažieru un kravu pārvietošanu. Automašīnas ir ikkatras tautsaimniecības nozares sastāvdaļa, tās ir kļuvušas arī par cilvēka personības, finansiālā stāvokļa un stāvokļa sabiedrībā apliecinājumu. Autotransporta nozare sastāv no to ražošanas, tirdzniecības un remonta. Automašīnu ekspluatācija nav iespējama bez to remonta, jo remonta nepieciešamību nosaka detaļu un agregātu izturības atšķirības, kuras ietekmē materiāla fizikālās īpašības, automašīnas ekspluatācijas specifika, klimata apstākļi kādos automašīna tiek lietota. Jo nav iespējams radīt tādu automašīnu, kuras visas detaļas būtu vienādi izturīgas, vienmērīgi diltu un tām būtu vienāds kalpošanas ilgums. Oficiālo dīleru autoservisi kā pamatpakalpojumu piedāvā obligāto tehnisko apkopi, kuru klientam, lai saglabātu garantiju, ir pienākums periodiski veikt tehniskās apkopes. Automašīnu ražotāji un to pārstāvji uzstāj, ka apkopes ir jāveic autorizētos dīlera centros, taču saskaņā ar Eiropas Savienības Komisijas Regulu Nr. 461/2010, auto īpašniekam ir tiesības apkopi veikt neatkarīgos licencētos servisos, izmantojot alternatīvās rezerves daļas, un ražotājam/dīlerim nav tiesību atteikt garantijas remontu automobilim. [6] Dīleru autoservisu pakalpojumu izcenojumi ir augstāki kā “parastajos” servisos, taču dīleris ne tikai nodrošina darba kvalitāti, detaļu un padarītā darba garantiju, bet arī sniedz klientam drošības sajūtu. Neskatoties uz to, daudzi klienti, beidzoties garantijas periodam, tomēr izvēlas izmantot alternatīvo autoservisu, kas piedāvā veikt remontus un apkopes par zemāku cenu, pakalpojumus, tāpēc ir svarīgi pilnveidot dīlerservisa pakalpojumu klāstu un veidot dažādas akciju kampaņas, lai nezaudētu klientus, attiecīgi arī ienākumus. Diplomdarba ietvaros tiek pētīta uzņēmuma darbība un tā pilnveidošanas iespējas. Tāpat tiek veikti aprēķini, lai izprastu konkurenci autoservisu nozarē, uzņēmuma noslodzi, uzņēmuma tehniskā nodrošinājuma pilnveidošanas efektivitāti un nepieciešamību. Bakalaura darbs ar projektu daļu sastāv no 67 lappusēm, 22 attēliem, 10 tabulām, 30 formulām, 28 izmantotās literatūras avotiem.
Atslēgas vārdi Autoserviss, Nissan, oficiālais dīleris, dīzeļdzinēji, sprauslas, automašīna, remonts.
Atslēgas vārdi angļu valodā Car, service, Nissan, official dealer, diesel engines, nozzles, car, repair.
Valoda lv
Gads 2021
Darba augšupielādes datums un laiks 31.05.2021 12:10:20