Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Datorsistēmas |
Nosaukums |
E-apmācības izstrādes metodes un tehnoloģijas |
Nosaukums angļu valodā |
E-Learning Development Methods and Technologies |
Struktūrvienība |
33000 Datorzinātnes, informācijas tehnoloģijas un enerģētikas fakultāte |
Darba vadītājs |
Svetlana Jurenoka |
Recenzents |
J.Bule, Dr.sc.ing., EDICOM CAPITAL, S.L., EDI Consultant |
Anotācija |
1. tips: Moderno risinājumu izpēte.
Bakalaura darbs E-apmācības izstrādes metodes un tehnoloģijas ir veltīts E-apmācības moderno risinājumu izpētei. Darba gaitā tiek noskaidrots, kas ir E-apmācība, tiek pētītas esošās LMS (mācību vadības sistēmas), tiek skatīts Moodle un Mooc platformas OpenEdx izmantotās tehnoloģijas, kā arī tiek skatītas populāras informācijas sistēmu izstrādes metodes, tiek noskaidrots, kāda metode būtu visefektīvāk pielietojama tieši LMS sistēmu izstrādei un implementācijai.
Darbā tiek apskatītas E-apmācību sistēmu vajās vietas arī pret dažādiem ļaunprātīgiem uzbrukumiem un tiek apskatīts multi-aģentu modelis JADE ietvarā, kas var uzlabot drošību. Multi-aģentu modelis arī tiek skatīts arī kā veids, lai kolekcionētu lietotāju datus, un izmantotu šos datus, lai sniegtu optimālākos mācību resursus katram studentam. Tiek veikts matemātisks aprēķins izmantojot C4.5 algoritmu, pēc tam tiek veidots lēmumu koks, balstoties uz izveidoto koku, ir iespējams saprast, kāda veida resursu sniegt izglītojamajam. Resursi iedalās divos līmeņos – augsts un zems. Šāda pieeja sniedz papildus interaktivitāti. Darbā tiek skatītas arī jaunākās tehnoloģijas, kuras parādās un kļūst populārākas. Tiek izpētīts kā VR (virtuālā realitāte) un AR (paplašinātās realitāte) darbojas pašreiz un kā šīs tehnoloģijas varētu nākotnē uzlabot lietotāja saskarsmi tādā veidot sniedzot efektīvāku mācīšanos. Aptaujā noskaidrojās interaktīvu materiālu, un VR nepieciešamība, lai uzlabotu mācību procesu Aptaujā piedalījās 103 respondenti.
Darba pamattekstā ir 53 lappuses, 41 attēls, 7 tabulas, 54 izmantoto literatūras avotu un 1 pielikums. |
Atslēgas vārdi |
Moodle; Mooc; VR; AR; Multi-aģenti; LMS; E-apmācība; E-apmācības izstrādes metodes un tehnoloģijas; Agile; Scrum; JADE; C4.5. |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Moodle; Mooc; VR; AR; Multi-agents; LMS; E-Learning; E-Learning Development Methods and Technologies; Agile; Scrum; JADE; C4.5. |
Valoda |
lv |
Gads |
2021 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
27.05.2021 21:59:03 |