Studiju veids |
bakalaura profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbības loģistika |
Nosaukums |
Kravas autopārvadājumu tirgus faktori un loģistikas procesu optimizācija |
Nosaukums angļu valodā |
Road freight market factors and logistics process optimization |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Remigijs Počs |
Recenzents |
RTU Muitas un nodokļu katedras docents (praktiskais) A.Gulbis |
Anotācija |
Bakalaura darba autors Niks Kanders izstrādāja darbu, kura temats ir Kravas autopārvadājumu tirgus faktori un loģistikas procesu optimizācija. Bakalaura darba mērķis ir izpētīt un novērtēt faktorus, kas visbūtiskāk ietekmē kravu pārvadājumu tirgu un izstrādāt vadlīnijas, kā optimizēt transporta nozarē esošo uzņēmumu darbību.
Pirmajā nodaļā tika aplūkoti vēsturiskie aspekti un kravas autopārvadājumu attīstību ietekmējošie faktori kā arī jautājums par kravu pārvadājumu ilgtspēju.
Otrā nodaļa sastāv no Latvijas kravu pārvadājumu iekšējās un ārējās vides analīzes. Tika apskatīta kravas pārvadājumu kvalitāte un būtiskākie pārvadākumus ietekmējošie faktori, tika veikts kravas pārvadājumu nozares apskats atbilstoši Portera 5 spēku analīzei, veikta SVID un kravas pārvadājumu risku analīze atbilstoši “Risku vadības rokasgrāmatai” un to izvērtējums.
Trešā nodaļa ietver kravas pārvadājumu loģistiku un analīzi Covid-19 apstākļos, komentāru no konkrēta loģistikas uzņēmuma vadītāja un darbības raksturojumu, kā arī vadlīnijas par kravu pārvadājumu plūsmas optimizācijas iespējām.
Bakalaura darbs sastāv no 3 daļām, tā apjoms ir 77 lappuses. Tajā ir iekļauti 17 attēli, 10 tabulas un 2 pielikumi uz 5 lpp. Darbā izmantotas 85 izmantotās literatūras un avotu saraksta vienības. |
Atslēgas vārdi |
kravu pārvadājumi, risku izvērtēšana |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
freight forwarding, risk management, risk evaluation |
Valoda |
lv |
Gads |
2021 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
26.05.2021 21:16:17 |