Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura akadēmiskās studijas
Studiju programmas nosaukums Ekonomika
Nosaukums Digitālā mārketinga ietekme uz uzņēmuma pārdošanas apjoma pieaugumu
Nosaukums angļu valodā Impact of Digital Marketing on Increasing Sales of an Enterprise
Struktūrvienība 22503 Teritoriju attīstības pārvaldības un pilsētekonomikas katedra
Darba vadītājs Tatjana Tambovceva
Recenzents Mg.oec V.Babiča
Anotācija Bakalaura darba nosaukums: Digitālā mārketinga ietekme uz uzņēmuma pārdošanas pieaugumu. Bakalaura darbs is uzrakstīts angļu valodā. Bakalaura darba apjoms ir 60 lappuses (bez pielikumiem). Tajā ir ievads, teorētiskās un analītiskās daļas, secinājumi, ieteikumi un atsauces. Atsauces sastāv no 30 informācijas un 1 pielikuma. Bakalaura darbā ir 7 attēli un 3 tabulas. Pētījuma mērķis: uzlabot pārdošanas apjomu palielināšanas sistēmu vjetnamiešu un uzbeku kafejnīcās, izmantojot digitālā mārketinga rīkus, un noteikt uzņēmumiem piemērotākos digitālā mārketinga rīkus. Darba uzdevumi: • priekšmeta literatūras apskats; • priekšmeta teorētiskā analīze; • noteikt piemērotus digitālā mārketinga rīkus; • uzņēmumu analīze; • atsevišķu uzņēmēju intervija, lai noteiktu piemērotus digitālā mārketinga rīkus uzņēmuma pārdošanas palielināšanai; • Problēmu un ieteikumu formulēšana. Galvenie bakalaura darba secinājumi: Daudzi sabiedriskās ēdināšanas uzņēmumi šobrīd cenšas palielināt klientus un pārdošanas ienākumus atbilstošu digitālā mārketinga rīku trūkuma dēļ. Saskaņā ar pētījumu digitālajā mārketingā uzņēmumiem ir kritiski svarīgi noteikt un izstrādāt labākos digitālā mārketinga rīkus, lai iegūtu vairāk klientu, kā rezultātā var uzlaboties pārdošanas apjomi un galu galā arī rentabilitāte. Darba teorētiskais pamats ir vispārēja zinātniskā metodoloģija, kā arī jaunākās zināšanas par krievu un ārvalstu praksi. Iekšzemes un ārzemju zinātnieku pētījumi periodiskos krājumos par digitālā mārketinga rīku izmantošanas jautājumiem darbojās kā teorētiska reforma darba rakstīšanai. Pētījuma rezultātiem ir praktiska ietekme uz uzņēmumiem, kas darbojas, reklamējot produktus. Veiktais pētījums liek domāt, ka piedāvātie digitālā mārketinga rīki ir ekonomiski iespējami un palīdzēs reklamēt Samsushka Pampushka un–Uncle Ho ēdināšanas kafejnīcas.
Atslēgas vārdi digitālais mārketings
Atslēgas vārdi angļu valodā digital marketing
Valoda eng
Gads 2021
Darba augšupielādes datums un laiks 24.05.2021 16:07:21