Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
Nosaukums |
Uzņēmuma jauna produkta izstrāde un ieviešana Eiropas tirgū |
Nosaukums angļu valodā |
Development and Introduction of Company’s New Product on the European Market |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Deniss Ščeulovs |
Recenzents |
Vieslektore, MBA Dace Vanaga |
Anotācija |
Bakalaura darba autors: Roberts Birnbaums
Bakalaura darba zinātniskais vadītājs: asoc. profesors, Dr.oec. Deniss Ščeulovs
Bakalaura darba temats: Uzņēmuma jauna produkta izstrāde un ieviešana Eiropas tirgū
Bakalaura darbs rakstīts latviešu valodā, to veido ievads, divas daļas, secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir 64 lpp., tajā iekļauti 20 attēli, 6 tabulas. Izmantotās literatūras un avotu sarakstā ietverti: 16 avoti latviešu, 86 angļu un 1 avots krievu valodā.
Bakalaura darba galvenie rezultāti: Bakalaura darbā ir novērtēta uzņēmējdarbības izveide un darbība Eiropas tirgū. Darbā ir sniegti teorētiskie principi jauna produkta veidošanā kā arī tā izstrāde un metožu pielietošana. Pētījuma daļā tiek analizēts Eiropas tirgus izmantojot PESTEL analīzi. Apkopojot rezultātus tiek izdarīta izvēle par uzņēmējdarbības veida un vietas izvēli, kā arī gūts apstiprinājums par produkta iederību pētāmajā tirgū.
Bakalaura darba bibliogrāfiskais apraksts: Birnbaums, R., Ščeulovs, D. (2021). Uzņēmuma jauna produkta izstrāde un ieviešana Eiropas tirgū. Bakalaura darbs. Rīga: RTU, UIVI TIN, bakalaura akadēmiskā studiju programma “Uzņēmējdarbība un vadīšana”. 64 lpp. |
Atslēgas vārdi |
Jauns produkts, uzņēmējdarbība, Eiropas tirgus |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
New product, business, European market |
Valoda |
lv |
Gads |
2021 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
18.05.2021 15:30:40 |