Studiju veids |
maģistra profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmumu un organizāciju vadīšana |
Nosaukums |
SIA TWILLA biznesa attīstības stratēģija |
Nosaukums angļu valodā |
SIA TWILLA Business Development Strategy |
Struktūrvienība |
01B00 Rīgas Biznesa skola |
Darba vadītājs |
Inga Jākobsobsone |
Recenzents |
A.Dzedons |
Anotācija |
Darba nosaukums ir “SIA TWILLA biznesa attīstības stratēģija”.
Nodibināta kā hobija bizness, SIA TWILLA pati izstrādā un ražo sieviešu adījumus, kuriem ir pieprasījums globālajā tirgū. Uzņēmuma īpašniece vēlas attīstīt uzņēmumu, un, lai to izdarītu, ir nepieciešams izstrādāt biznesa attīstības stratēģiju.
Darbā ir veikta vispārīgā tirgus un ārējo faktoru, kas ietekmē uzņēmuma darbību, analīze, kā arī tiek izvērtēti esošie uzņēmuma resursi un to izmantošanas efektivitāte. Balstoties uz rezultātiem, tiek piedāvātas trīs alternatīvas, no kurām par pamatalternatīvu ir izvēlēta stratēģija, kuras mērķis ir koncentrēties uz konkrētu klientu segmentu, attiecīgi pielāgojot piedāvajumu, kā arī paaugstināt uzņēmuma un tā produktu vērtību ar digitāla mārketinga aktivitātēm.
Darbā ir 14 (četrpadsmit) attēli (shēmas, tabulas, grafiskie attēli), 2 (divi) pielikumi un 81 (astoņdesmit viena) atsauce uz informācijas avotiem. Galvenie informācijas avoti ir industrijas organizāciju un kosnultāciju uzņēmumu pētījumi un analīzes, uzņēmumu gada pārskati, publikācijas žurnālos, laikrakstos, grāmatas.
Darbs ir angļu valodā. |
Atslēgas vārdi |
biznesa attīstības stratēģija, interneta veikals, modes apģērbu ražošana, Etsy platforma, digitāls mārketings |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
business development strategy, online shop, fashion clothing production, Etsy platform, digital marketing |
Valoda |
eng |
Gads |
2021 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
05.05.2021 13:34:37 |