Studiju veids |
bakalaura profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Transportbūves |
Nosaukums |
“Ātruma kameru darbības efektivitātes analīze autoceļā P80” (“Graudu ceļa pārbūve, Lieģi, Durbes novads“) |
Nosaukums angļu valodā |
“Efficiency Analysis of Speed Camera Operation on Road P80” (“Reconstruction of Graudu Road in Liegi Durbe Municipality“) |
Struktūrvienība |
31000 Būvniecības un mašīnzinību fakultāte |
Darba vadītājs |
Juris Smirnovs |
Recenzents |
Ziedonis Lazda, CSDD Ceļu drošības audita departamenta vadītāja vietnieks |
Anotācija |
Darba veids: Bakalaura darbs ar inženierprojektu;
Bakalaura darba nosaukums: Ātruma kameru darbības efektivitātes analīze autoceļā P80
Inženierprojekta nosaukums: Graudu ceļa pārbūve, Lieģi, Durbes novads
Darba autors: Gļebs Astratovs
Darba vadītājs: Juris Smirnovs
Bakalaura darbs par tēmu “Ātruma kameru darbības efektivitātes analīze AC P80” tiek izstrādāts ar mērķi izpētīt autovadītāju tieksmi apzināti pārsniegt atļaujamo braukšanas ātrumu. Kā arī novērot ātruma kameru efektivitāti to darbībās zonā un apskatīt sakarību, pie kuras autovadītāji ievēro CSN noteikto maksimālo ātrumu. Bakalaura darbā tika noskaidrota ātruma kameru darbība, precizitāte un lietderīgums. Tika veikti statiski mērījumi, kas atspoguļo esošo situāciju AC P80 (Tīnuži – Koknese). Izvēlējos šo autoceļa posmu, jo pats bieži izmantoju to, kā arī tas ir pietiekami intensīvs ceļa posms, kas savieno Latgali un Vidzemi. Izmantojot iegūtos mērījumu datus tika aprēķināts vidējais satiksmes intensitātes ātrums vietā, ārpus kameru darbības zonas. Darbs sastāv no divām daļām – teorētiskas un analītiskās. Teorētiskajā daļā tiks aprakstīta ātruma kameru darbība, bet anaītiskajā apkopoti un izanalizēti veiktie mērījumi kameru darbības zonā, brīvi izvēlētā vietā (AC P80) un no braucamā automobīļa.
Izvēlētā inženierprojekta tēma ir Graudu ceļa pārbūve Lieģos, Durbes novadā. Projektējamā posma garums ir 1,042 km. Graudu ceļš sākas krustojoties ar Celtnieku ielu un beidzas krustojoties ar autoceļu V1206. Graudu ceļa pašreizējā situācija – grants segums 0,66m, asfaltbetona segums 0,37m. Esošie brauktuves platumi 4,80-5,90 m. Maksimāli pieļaujamais braukšanas ātrums noteikt 50km/h.
Darba saturs: Darbs ietver sevī 23 attēlus, 20 tabulas, 14 rasējumus, 22 literatūras avotus. Kopējais darba lapaspušu skaits – 130 lpp. |
Atslēgas vārdi |
ātruma kameras, analīze, efektivitāte |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
traffic enforcement camera, analysis, efficiency |
Valoda |
lv |
Gads |
2020 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
01.05.2021 12:48:29 |