Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Vadīšana starptautiskos uzņēmumos |
Nosaukums |
Klientu noturēšanas prakses mobilajā lietojumprogrammā saistībā ar klientu apmierinātību |
Nosaukums angļu valodā |
Client Retention Practices in a Mobile Application on Customer Satisfaction |
Struktūrvienība |
01B00 Rīgas Biznesa skola |
Darba vadītājs |
Inese Muzikante |
Recenzents |
A.Greitāns |
Anotācija |
Klientu noturības rādītāji un procedūras ir jebkura biznesa daļa mobilo lietojumprogrammu jomā, jo tiek uzskatīts, ka tas palīdz ar klientiem, kuri turpina iegādāties produktu vai tērē tam vairāk laika un naudas. Tikpat svarīga ir klientu apmierinātība, kas saistīta ar klientu vēlmi tērēt produktam. Šī pētījuma mērķis ir pārbaudīt klientu noturēšanas praksi attiecībā uz lietotāju apmierinātību, ko mēra, izmantojot klientu apmierinātības aptauju un klientu noturēšanas datiem. Šis pētījums koncentrējas uz vienu mobilo lietojumprogrammu un tās klientiem, sadalot 100 lietotājus divās grupās, kurās ir aptuveni 50 dalībnieki. Vienīgā atšķirība starp abām grupām ir to reģistrācijas laiks pirms un pēc lielā atjauninājuma, kas atjaunināja programmas reģistrācijas procesu un personalizēšanu. Šajā pētījumā izmantotie dati nāk no lietojuma metrikas un apmierinātības aptaujas. Pētījumā tiek izmantots Mann-Whitney U tests, lai pārbaudītu atšķirības starp grupu pirms atjaunināšanas un pēc atjaunināšanas. Šis pētījums atklāja, ka starp abām grupām nav būtisku atšķirību attiecībā uz klientu apmierinātību, ikdienas vidējo lietotāju skaitu un aprites ātrumu. Tomēr pēc atjaunināšanas klientu noturēšanas līmenis bija ievērojami lielāks. Pētījumā izdevās pierādīt, ka klientu noturēšanas prakses ir jāņem vērā, izstrādājot lietojumprogrammu, lai noturētu klientus. Šis pētījums arī parādīja, ka pastāv nenozīmīga atšķirība starp abu grupu apmierinātības rādītājiem, kas nozīmē, ka šī klientu noturēšanas prakse neietekmē klientu apmierinātību. Šīs prakses ietekme ir jūtama tikai uz klientu noturēšanas līmeni. |
Atslēgas vārdi |
Klientu Noturēšana, Klientu Apmierinātība, Klientu Noturēšanas Prakses, Mobilās Lietojumprogrammas |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Customer Retention, Customer Satisfaction, Customer Retention Practices, Mobile Applications |
Valoda |
eng |
Gads |
2021 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
15.04.2021 17:40:19 |