Studiju veids |
bakalaura profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Dzelzceļa transports |
Nosaukums |
Elektrovilcienu vilces dzinēju remonta plūsmas organizācija un bojājumu analīze |
Nosaukums angļu valodā |
Electric trains traction motor repair flow organization and damage analysis |
Struktūrvienība |
25500 Transporta institūts |
Darba vadītājs |
Dmitrijs Gorbačovs |
Recenzents |
Pāvels Gavrilovs, Transporta institūta asociētais profesors |
Anotācija |
Bakalaura darbā ir aplūkota dzelzceļa uzņēmuma AS“Pasažieru vilciens” sērijas ER2 un ER2T elektrovilcienu vilces dzinēju URT110 un 1DT.003.5 U1 iekārta uzbūvē un darbības princips. Apkopota un izpētīta vilces dzinēju atteices statistika periodā no 2015. līdz 2020. gadam. Ir konstatēti galvenie bojājumi un definēti vilces dzinēju bojājumu iemesli, kā arī pārbaudītas vilces elektrodzinēju drošuma paaugstināšanas metodes. Bakalaura darbā pamatota nepieciešamība ieviest vilces dzinēju remonta plūsmas līniju, tika projektēts vilces elektrodzinēju remonta cehs, kā arī noteikts ceha laukums, nepieciešamo iekārtu skaits un ceha darbinieku skaits.
Bakalaura darbs sastāv no 3 daļam, 55 lappuses, 12 attliem, 5 tabulas un 18 izmantotās literatūras avotus. |
Atslēgas vārdi |
vilces dzinēju remonta plūsmas organizācija |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
traction motor repair flow organization |
Valoda |
lv |
Gads |
2021 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
19.01.2021 21:26:40 |