Studiju veids |
maģistra profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmumu un organizāciju vadīšana |
Nosaukums |
"Luksus industrija un e-komercija" |
Nosaukums angļu valodā |
"The Luxury Industry and E-commerce" |
Struktūrvienība |
01B00 Rīgas Biznesa skola |
Darba vadītājs |
Valters Kaže |
Recenzents |
I.Eglīte |
Anotācija |
Maģistra darba nosaukums ir “Luksus industrija un e-komercija”. Darba galvenais mērķis ir noteikt luksusa e-komercijas izaicinājumus un panākumu faktorus tādās jomās kā apģērbi, pulksteņi, dārglietas, aksesuāri, kā arī sniegt praktisku risinājumu, kā iegūt personalizētu unikālu iepirkšanās pieredzi tiešsaistē.
Darba ietvaros tika veikti pētījumi, izmantojot dažādu veidu metodes un instrumentus. Tika izmantoti gan primārie, gan sekundārie informācijas avoti. Sekundārie dati tika savākti no grāmatām, žurnāliem, rakstiem un interneta avotiem ar mērķi izskaidrot teorētisko ietvaru. Lai izpētītu Baltijas pircēju attieksmi pret augstas kvalitātes precēm, kuras pārdod veikalos un tiešsaistē, tika izstrādāta aptaujas anketa, un tajā piedalījās 261 respondenti. Kvalitatīvais pētījums tika veikts, veicot piecas intervijas ar profesionāļiem, kuri luksusa industrijā strādā daudzus gadus. Pamatojoties uz iegūtajiem primārajiem un sekundārajiem datiem, tika veidotas un pārbaudītas hipotēzes.
Papildus tika veikta uzņēmuma, kas izplata luksusa pulksteņus un dārglietas un plāno sākt pārdošanu tiešsaistē, analīze. Analītiskajā darbā tika izmantotas šādas pētījuma metodes: uzņēmuma iekšēja un ārēja analīze, piemērojot Portera Piecu spēku, SVID un funkcionālā līmeņa stratēģijas analīzes metodes. Visbeidzot, darbs sniedz stratēģijas uzņēmumam kā pielāgoties pārmaiņām un veiksmīgi sākt darboties tiešsaistē.
Darba kopējais apjoms ir 115 lapas, tajā skaitā 9 tabulas, 12 attēli un 4 pielikumi. Analīzei izmantots 61 avots. Darbs izstrādāts angļu valodā. |
Atslēgas vārdi |
luksus, industrija, e-komercija, tieššaiste, aptauja, hipotēze, pulkstenis, dārglietas, juvelierizstrādājums, portera piecu spēku, svid |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
luxury, e-commerce, online, survey, watches, jewellery, accessories, COVID19, consumer behaviour, hypothesis, case analysis, porterš five forces, swot, functional level strategy, baltic region, digital trade, internal, external analysis |
Valoda |
eng |
Gads |
2021 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
08.01.2021 22:15:37 |