Studiju veids |
maģistra akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Datorsistēmas |
Nosaukums |
Mājienu izvades pieejas izstrāde intelektuālām mācību sistēmām |
Nosaukums angļu valodā |
Development of Hinting Approach for Intelligent Tutoring Systems |
Struktūrvienība |
33000 Datorzinātnes, informācijas tehnoloģijas un enerģētikas fakultāte |
Darba vadītājs |
A.Anohina-Naumeca, STP kat. lektore |
Recenzents |
|
Anotācija |
Maģistra darbā ir apskatīts intelektuālas mācību sistēmas jēdziens un šādu sistēmu uzbūve. Īpaša uzmanība ir pievērsta mājienu izvades politikām, kuras izmanto intelektuālu mācību sistēmu praktisku uzdevumu risināšanas režīmā. Darbā ir apzinātas mājienu sniegšanas vadlīnijas no pedagoģijas viedokļa un ir aplūkotas vienpadsmit intelektuālas mācību sistēmas, kurās ir realizētas dažādas mājienu sniegšanas pieejas. Pamatojoties uz šādu sistēmu izpēti, ir izstrādāta mājienu izvades pieeja, kas ņem vērā apmācāmā zināšanu līmeni gan par kļūdas pamatā esošo jēdzienu, gan par jēdzieniem, kas ir mājienu pamatā. Izstrādātā pieeja ir praktiski realizēta sistēmā MinMax un ir veikta tās eksperimentāla pārbaude.
Maģistra darbs sastāv no ievada, 4 nodaļām un secinājumiem. Darbā ir 101 lappuse, 32 attēli, 9 tabulas, 5 pielikumi un 48 nosaukumu literatūras saraksts. |
Atslēgas vārdi |
Intelektuāla mācību sistēma, mājienu sniegšanas pieeja, praktisku uzdevumu risināšanas režīms. |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Intelligent tutoring system, hinting approach, problem solving mode. |
Valoda |
lv |
Gads |
2011 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
12.06.2011 20:03:22 |