Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids maģistra profesionālās studijas
Studiju programmas nosaukums Inovācijas un uzņēmējdarbība
Nosaukums Lielos datos balstīta klientu profilēšanas rīka izvēle AAS "BTA Baltic Insurance Company"
Nosaukums angļu valodā Selection of Big Data Based Client Profiling Tool for "BTA Baltic Insurance Company" JSC
Struktūrvienība 22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte
Darba vadītājs Leonards Budņiks
Recenzents Ervīns Butkevičš
Anotācija Maģistra darba tēma ir “Lielos datos balstīta klientu profilēšanas rīka izvēle AAS “BTA Baltic Insurance Company””. Darbs aptver tēmu par mārketinga inteliģenci, kādus rīkus var izmantot mārketinga nodaļa, lai veicinātu klienta apmierinātība, apgrozījuma pieaugumu un zīmola atpazīstamību. Galvenais darba fokuss ir klientu profilēšana, izmantojot lielos datus, kādus ieguvumus tā sniedz uzņēmumiem un kāds būtu efektīvākais veids kā uzņēmums ieviestu klientu profilēšanu, tādējādi vairojot savu klientu pieredzi un palīdzot uzņēmuma vadībai pieņemt pareizus lēmumus, balstītus uz datu analīzi. Darbā analizēti BTA Baltic Insurance Company AS (BTA) finanšu dati, salīdzinot tos ar tiešajiem konkurentiem, kā arī atspoguļota mārketinga esošā stratēģijā un analizēta klientu statistika un to rādītāji. Pētījumā sadaļā tika aptaujāti vairāki eksperti kādi kritēriji būti būtiski, ieviešot klientu profilēšanu uzņēmumā, izmantojot matemātisko modeli jeb lēmumu pieņemšanas metodi AHP, veikti aprēķini, lai noskaidrotu kritēriju svarīgumus un kāds būtu piemērotākais veids, lai ieviestu klientu profilēšanu, izmantojot lielos datus, BTA uzņēmumā. Kā pētījuma avoti izmantoti zinātniskie darbi, kuru meklēšanā izmantoti sekojošie atslēgvārdi – “lielie dati”, “mārketinga inteliģence”, “AHP”, “klientu attiecību vadība”, “digitālais mārketings”, “klientu profilēšana”, “klientu segmentēšana”. Maģistra darbs uzrakstīts latviešu valodā. Maģistra darbs ietver: 21. tabulu, 42. attēlus, 11. pielikumus, 59 datu avotus.
Atslēgas vārdi “lielie dati”, “mārketinga inteliģence”, “AHP”, “klientu attiecību vadība”, “digitālais mārketings”, “klientu profilēšana”, “klientu segmentēšana”
Atslēgas vārdi angļu valodā “big data”, “marketing intelligence”, “AHP”, “customer relationship management”, “digital marketing”, “client profiling”, “customer segmentation”
Valoda lv
Gads 2020
Darba augšupielādes datums un laiks 29.06.2020 00:26:03