Anotācija |
Mūsdienās plašu popularitāti ir guvusi e-komercija un, kā jau jebkurā citā uzņēmējdarbības sfērā, tajā arī eksistē problēmas un izaicinājumi, ar ko saskaras uzņēmēji, jo e-komercijas vide laika gaitā ir strauji augusi un attīstījusies. Pētījuma mērķis ir noskaidrot, vai SAP Hybris e-commerce platformas vide spēj tikt galā ar izaicinājumiem, balstoties uz veikto pētījumu, kurā tika identificētas mūsdienu populārākās e-komercijas problēmas, kā arī izpētīt pārdošanas procesa organizēšanu un tās veicināšanu. Analizējot SAP Hybris e-commerce platformu, tiek konstatēti trūkumi, un sniegtas rekomendācijas, kā arī pati platforma ir salīdzināta ar Laravel7, Roda un DjangoCMS izstrādes vidēm, nosakot platformas konkurētspēju.
Sekmīgai mērķu sasniegšanai tiek izpildīti sekojoši uzdevumi:
1. Izpētīt un analizēt mūsdienu populārākās pārdošanas procesu organizēšanas problēmas, ar ko saskaras uzņēmēji.
2. Izpētīt un analizēt SAP Hybris e-komercijas platformu un tās iespējas iepriekš definētu problēmu atrisināšanai.
3. Uzstādīt SAP Hybris e-komercijas platformu uz lokālas darba stacijas.
4. Demonstrēt, kā praktiski SAP Hybris e-komercijas platformā var organizēt pārdošanas procesu. Veikt testēšanu. Aprakstīt priekšrocības un konstatētos trūkumus.
5. Veikt secinājumus, sniegt rekomendācijas.
Veiktais pētījums ļauj novērtēt, cik veiksmīgi SAP Hybris e-commerce platforma spēj atrisināt definētās problēmas. Balstoties uz veikto pētījumu, tika piedāvāti priekšlikumi SAP Hybris e-commerce platformas vides uzlabošanai.
Darba apjoms – 88 lpp., 7 tabulas, 35 attēli un 4 pielikumi. |