Studiju veids |
maģistra profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Visaptverošā kvalitātes vadība |
Nosaukums |
„Uzņēmuma korporatīvās kultūras izveide” |
Nosaukums angļu valodā |
„Development of Corporate Culture for the Enterprise” |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Prof., Dr.habil.sc.ing. Narimants Salenieks |
Recenzents |
Pr.doc., M.sc.TQM Jolanta Janauska |
Anotācija |
Kvalifikācijas diplomdarba Uzņēmuma korporatīvās kultūras izveide tematika aptver korporatīvās kultūras pētījumus, to pielietojumu, attīstību un pilnveidošanu ražošanas un pakalpojumu sniegšanas sfērā, ka arī daudzās citās biznesa jomās.
Organizatoriskās kultūras jautājumam un ar to saistītām problēmām nav pievērsta pietiekama uzmanība. Tās ir nozīmīgs trūkums latviešu organizācijās, stratēģijas un kvalitātes vadībā. Tāpēc, korporatīvā kultūra ir neaizvietojams pamatinstruments, kas palīdz novērst nacionālās izpausmes un radīt saliedētu vienotu kultūru, kur uzņēmuma darbinieki ir orientēti organizācijas mērķu sasniegšanai. |
Atslēgas vārdi |
Korporatīvā kultūra, organizatoriskā kultūra, vērtības |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
corporate culture |
Valoda |
lv |
Gads |
2011 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
13.06.2011 17:59:36 |