Studiju veids |
maģistra akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Elektrotehnoloģiju datorvadība |
Nosaukums |
Elektrotransporta elektriskās piedziņas vadības sistēmas izpēte un izstrāde pielietojumam pilsētas apstākļos |
Nosaukums angļu valodā |
Research and Development of Electrical Drive Control System for Electrical Vehicle in Urban Environment |
Struktūrvienība |
27100 Industriālās elektronikas un elektrotehnikas institūts |
Darba vadītājs |
Anastasija Žiravecka |
Recenzents |
Kaspars Kroičs |
Anotācija |
Galvenais darba mērķis ir modeļa izstrāde, kas veicinās ātru reālas elektriskās piedziņas sistēmas izveidi. Darbā tika izskatīts transporta matemātiskais modelis, asinhronais elektrodzinējs vilces pielietojumā un uz modeļa bāzēta adaptīvā sistēma. Elektrodzinēja atbilstības pārbaudei tika veikti vilces aprēķini. Elektrodzinēja parametri noteikti no laboratorijas izmēģinājumu mērījumiem. Trolejbusa modelis ar sērijas asinhrono elektrodzinēja laukā orientētu vadību tika izstrādāts un notestēts, ņemot vērā tīkla sprieguma un rotora pretestības novirzes no nominālām vērtībām.
Darbs sastāv no: 80 lpp., 58 att., 13 tabulām, 33 informācijas avotiem un 6 pielikumiem. |
Atslēgas vārdi |
asinhronais elektrodzinējs, laukā orientēta vadība, uz modeļa bāzēta adaptīvā sistēma, lietderības koeficienta karte, pilsētas elektrotransports |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
induction motor, field-oriented control, model-reference adaptive system, traction calculation, efficiency map, urban electric transport |
Valoda |
eng |
Gads |
2020 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
19.06.2020 16:38:44 |