Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Informācijas tehnoloģija |
Nosaukums |
Ceļu mezglu konfigurācijas un optimizācijas metožu un rīku izpēte |
Nosaukums angļu valodā |
Research on Methods and Tools for Design and Optimization of Road Junctions |
Struktūrvienība |
33000 Datorzinātnes, informācijas tehnoloģijas un enerģētikas fakultāte |
Darba vadītājs |
Vitālijs Boļšakovs |
Recenzents |
Dr. sc. ing. OļesjaVečerinska |
Anotācija |
Darbā tiek aplūkots transporta nozares vispārējais raksturojums un nepieciešamība IT nozarei pielāgot tehniskus risinājumus tās uzlabošanai, lai minimizētu mašīnu plūsmu koncentrēšanos ceļu mezglos, kas ietekme brauciena ilgumu un ceļu satiksmes negadījumu skaitu. Līdz ar to nepieciešams veikt eksperimentus, rezultātā iegūstot modeļus, kas tiks pielāgoti dažādām transporta nozares vajadzībām. Darba mērķis ir izpētīt metodes un rīkus, kas ir pielietoti ceļu mezglu konfigurācijai, optimizācijai un pielietot piemērotākus formulētas problēmas atrisināšanai.
Izveidojot divus modeļus tika sasniegti rezultāti ar kuru palīdzību var secināt, ka, ja palielināt joslu daudzumu un optimizēt luksofora darbību var uzlabot ceļu mezglu veiktspēju un minimizēt mašīnu plūsmu koncentrēšanos ceļa mezglā. |
Atslēgas vārdi |
CEĻU MEZGLU KONFIGURĀCIJAS UN OPTIMIZĀCIJAS METOŽU RĪKU IZPĒTE |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
RESEARCH ON METHODS AND TOOLS FOR DESIGN AND OPTIMIZATION OF ROAD JUNCTIONS |
Valoda |
lv |
Gads |
2020 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
17.06.2020 19:42:05 |