Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Datorsistēmas |
Nosaukums |
Android spēles izstrāde |
Nosaukums angļu valodā |
Development of Android Game |
Struktūrvienība |
33000 Datorzinātnes, informācijas tehnoloģijas un enerģētikas fakultāte |
Darba vadītājs |
Marina Uhanova |
Recenzents |
Anastasija Špakova, M.sc.ing., Accenture Latvia, programmatūras testētāja |
Anotācija |
Darbā tika izpētītas mobilo spēļu izstrādes tehnoloģijas, kā arī demonstrēta to pielietošana praksē. Darbs satur spēles tirgus analīzi, detalizēto spēļu dzinēju salīdzināšanu, nepieciešamo programmatūru un izveidotās spēles programmrealizācijas aprakstu. Rezultātā tika realizēta un testēta Android spēle, kura bija izveidota, balstoties uz spēļu tirgus analīzes un spēļu dzinēju salīdzinājuma rezultātiem.
Darbs sastāv no piecām nodaļām. Pirmajā nodaļā tiek analizēts spēļu tirgus, izmantotas operētājsistēmas un spēļu žanri. Analīzes rezultāts var palīdzēt izvēlēties spēles virzienu, lai pievērstu tai lielāku uzmanību.
Otrajā nodaļā tiek aplūkoti un detalizēti salīdzināti 5 spēļu dzinēji. No spēļu dzinēju analīzes tika izvirzīti secinājumi par dzinēju priekšrocībām un trūkumiem. Dzinēju salīdzinājums var kalpot citiem izstrādātājiem kā palīdzība dzinēju izvēlē.
Trešajā nodaļā tiek aprakstīta visa izmantotā programmatūra, kura ir nepieciešama spēles izstrādei – spēļu dzinējs, koda redaktori, zīmēšanas programmatūra, animācijas programmatūra, mitināšana un VCS.
Ceturtajā nodaļā tiek aprakstīta spēles ideja un noteikumi. Balstoties uz tiem, tika realizēta un aprakstīta spēles tehniskā daļa - lietotāju autentifikācija, spēles progresa saglabāšana un spēles mehānikas realizēšana.
Piektajā nodaļā tiek aprakstīti izveidotās spēles testēšanas rezultāti uz reāliem cilvēkiem, kuriem ir dažādi viedtālruņi. Testēšanai tika izveidota lietotāju aptauja un salīdzināta spēles statistika.
Darba pamattekstā ir 57 lappuses, 53 attēli, 14 tabulas, 44 izmantoto literatūras avotu un 3 pielikumi. |
Atslēgas vārdi |
ANDROID PLATFORMA, SPĒLES IZSTRĀDE, SPĒĻU DZINĒJI, UNITY3D, MOBILAS IERĪCES. |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
ANDROID PLATFORM, GAME DEVELOPMENT, GAME ENGINES, UNITY3D, MOBILE DEVICES. |
Valoda |
lv |
Gads |
2020 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
16.06.2020 01:44:43 |