Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Informācijas tehnoloģija |
Nosaukums |
Neironu tīklu izmantošana sporta biržu kāršu shēmu apstrādei |
Nosaukums angļu valodā |
Application of Neural Networks for Contract Bridge Card Diagram Processing |
Struktūrvienība |
33000 Datorzinātnes, informācijas tehnoloģijas un enerģētikas fakultāte |
Darba vadītājs |
Ilze Andersone |
Recenzents |
Mg. sc. ing. Artis Ābolts |
Anotācija |
Bridžs ir sporta spēle, kurā tiek spēlēti sadalījumi ar 52 kāršu kavu, kurus pēc turnīra ir iespējams analizēt. Turnīros izmanto dažādus kāršu sadalījumu atspoguļošanas veidus, kuri spēlētājiem ir pieejami attēlu veidā. Lai padarītu analīzi vieglāku ir nepieciešams izstrādāt bridža kāršu shēmu atpazīšanas lietotni ar kuras palīdzību katram bridža spēlētājam vai interesentam ir iespējams veikt vieglāku sadalījumu analīzi.
Darba mērķis ir izpētīt neironu tīkla pielietojumu strukturēta teksta atpazīšanas risinājumos, un izstrādāt un validēt bridža kāršu shēmu atpazīšanas lietojumprogrammatūru.
Darba uzdevumi:
1. Izpētīt literatūru (neirona tīkli, konkrētā uzdevuma problēmas).
2. Salīdzināt esošās metodes.
3. Izvirzīt kritēriju problēmu risināšanai.
4. Iztrādāt un validēt lietojumprogrammatūru balstoties uz teorētisko pētījumu rezultātiem.
Rezultātā tika apkopota literatūra par bridžu, neironu tīkliem un teksta atpazīšanu. Tika izstrādāta un testēta bridža kāršu shēmu nolasīšanas lietotne.
Darba apjoms – 58 lpp., 3 tabulas, 43 attēli un 0 pielikumi |
Atslēgas vārdi |
Neironu tīkli, OCR, bridžs, teksta atpazīšana, android stuido, ML Kit, mākslīgais intelekts, lietotne, kāršu shēma, Java, Kotlin |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Neural networks, OCR, bridge, text recognition, android stuido, ML Kit, artificial intelligence, application, card scheme, Java, Kotlin |
Valoda |
lv |
Gads |
2020 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
12.06.2020 17:38:18 |