Studiju veids |
maģistra akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Inženiertehnika, mehānika un mašīnbūve |
Nosaukums |
Automašīnas pedāļu kārbas projektēšana un analīze. |
Nosaukums angļu valodā |
Design and analysis of car pedal box system. |
Struktūrvienība |
31000 Būvniecības un mašīnzinību fakultāte |
Darba vadītājs |
Ivo Vaicis |
Recenzents |
Prof. O.Kononova |
Anotācija |
Šis darbs ir paredzēts, lai izveidotu un ieviestu Tilton 600 sērijas sacīkšu automašīnas pedāļu kārbu, uzlabojot tādus parametrus kā sākotnējā modeļa modifikācija, ieejas spēks. Pedāļu kārbas dizains un modifikācija ir vērsta uz ražošanas plānošanu, modifikācija un ergonomika tika samazināta stresa tika noteikta. Tas var samazināt ražošanas izmaksas, ģeometrijas svaru un ražošanas laiku.
Analizē sākotnējās ģeometrijas rezultātus pēc maksimālās slodzes nosacījuma, materiāla īpašību un nepieciešamo robežas nosacījumu piemērošanas. Acīm ir liela nozīme, lai iegūtu precīzākus stresa un pārvietojuma simulācijas rezultātus. ar simulācijas rezultātu palīdzību nosaka zemāko sprieguma elementu modelī un atbilstoši rezultātiem modificē sākotnējo CAD modeli. Lai iegūtu precīzākus rezultātus, es izmantoju programmatūru ANSYS, Solidedge. Rezultāti ir pārliecinājušies, ka galīgais dizains ir salīdzināts ar oriģinālo.
Maģistra darbā ir 9 nodaļas ar 65 lappusēm, 32 attēli un 26 atsauces avoti.
Atslēgas vārdi: FEA, Ģeneratīvā projektēšana, Topoloģijas optimizācija, Slodzes un robežu apstākļi, Materiālais īpašums, Piedevu izgatavošana, Projekta novērtēšana, Detaļu modifikācijas |
Atslēgas vārdi |
FEA, Ģeneratīvā projektēšana, Topoloģijas optimizācija, Slodzes un robežu apstākļi, Materiālais īpašums, Piedevu izgatavošana, Projekta novērtēšana, Detaļu modifikācijas |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
FEA, Generative design, Topology optimization, Load and boundary conditions, Material property , Additive manufacturing, Design evaluation, part modifications |
Valoda |
eng |
Gads |
2020 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
10.06.2020 09:52:34 |