Studiju veids |
bakalaura profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Transportbūves |
Nosaukums |
“RCC – ar veltni sablīvējama betona ceļu segas būvēšanas tehnoloģijas analīze” (“Autoceļa “Bušelis - Ieleja” pārbūve”) |
Nosaukums angļu valodā |
“Analysis of RCC – Technology of Roller Compacted Concrete Pavement Construction” (“Reconstruction of Road “Bušelis - Ieleja””) |
Struktūrvienība |
31000 Būvniecības un mašīnzinību fakultāte |
Darba vadītājs |
Atis Zariņš |
Recenzents |
Mārtiņš Sīpols, kvalitātes inženieris, AS RERE GRUPA |
Anotācija |
Bakalaura darba (ar inženierprojektu) tēma – „ RCC – ar veltni sablīvējama betona ceļu segas būvēšanas tehnoloģijas analīze (Autoceļa „Buķelis – Ielejas” pārbūve)”.
Darba autors – Transportbūvju profesionālā bakalaura programmas 5. kursa studente Evija Elmere.
Darba vadītājs – Dr.sc.ing., profesors Atis Zariņš, Rīgas Tehniskās universitātes pasniedzējs.
Darba mērķis: Analizēt Latvijā izbūvētos valčbetona ceļus un laukumus, to ieklāšanas tehnoloģiju un apstākļus, izpētīt un fiksēt radušos defektus.
Darba uzdevumi:
1. Iepazīties ar Amerikas izstrādātajām ACPA valčbetona izbūves specifikācijām un Nacionālā betona konstrukciju segumu tehnoloģijas centra pieejamo informāciju par valčbetona ieklāšanu, un salīdzināt tās ar Latvijas izdotajām specifikācijām.
2. Iegūt informāciju un izpētīt dokumentāciju par Latvijā izbūvētajiem valčbetona ceļiem un laukumiem.
3. Apsekot dabā izbūvētos laukumus un ceļus ar valčbetona segumu, izpētīt un fiksēt defektus, analizēt to rašanās iemeslus.
4. Satikt un intervēt pasūtītajus, kas izmanto šos valčbetona segumus.
5. Apkopot iegūtos rezultātus un sniegt secinājumus par valčbetona izmantošanu ceļu būvē Latvijā un izbūves tehnoloģijas iespējamu pilnveidošanu.
Inženierprojekta darba mērķis: Veikt pēc iespējas izdevīgāku un efektīvāku autoceļa “Buķelis – Ielejas” pārbūves projekta risinājumu, pamatojoties uz satiksmes intensitāti, esošo situāciju – ģeoloģiju un izmantošanas funkciju.
Atslēgvārdi: valčbetons, izbūve, būvniecība, laukums, ceļš, defekti, asfaltbetons, salīdzinājums, segums.
Darba struktūra: Bakalaura darbs sastāv no 3 nodaļām, 48 attēliem, un 10 bibliogrāfiskiem nosaukumiem izmantoto literatūras avotu sarakstā. Bakalaura darba apjoms – 46 lapas. Inženierprojekts no 10 nodaļām, 47 tabulām, 16 attēliem, 46 formulām, 5 rasējumiem uz 10 lapām. Inženierprojekta apjoms – 100 lapas kopā ar rasējumiem. Kopējais darba apjoms 150 lapas. |
Atslēgas vārdi |
valčbetons, izbūve, būvniecība, laukums, ceļš, defekti, asfaltbetons, salīdzinājums, segums |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
rolled compacted concrete, rcc, construction, area, road, defects, asphalt concrete, comparison, pavement |
Valoda |
lv |
Gads |
2020 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
09.06.2020 21:05:22 |