Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Informācijas tehnoloģija |
Nosaukums |
Nopietnu spēļu lietošana lēmumu pieņemšanas procesa novērtēšanai |
Nosaukums angļu valodā |
Evaluation of Decision Making Process Using Serious Games |
Struktūrvienība |
33000 Datorzinātnes, informācijas tehnoloģijas un enerģētikas fakultāte |
Darba vadītājs |
Henrihs Gorskis |
Recenzents |
Mc. Phys. Egmonts Treiguts |
Anotācija |
Bakalaura darba mērķis ir izpētīt nopietnu spēļu pielietošanu lēmumu pieņemšanas procesa novērtēšanai un apmācībai.
Bakalaura darba uzdevumi:
1. Izpētīt ar nopietnām spēlēm saistītu zinātnisku literatūru.
2. Apkopot pašreizējus nopietnu spēļu pielietošanas veidus.
3. Izpētīt un apkopot lēmumu analīzes metodes, kas ir piemērotas spēliskošanai.
4. Izstrādāt scenārijus, mijiedarbības un novērtējumus, kas gūst labumu no lēmumu analīžu metožu izmantošanas.
Nopietnu spēļu izprašanai tika izpētīta zinātniska literatūra. Pēc nopietnu spēļu pielietošanas veidu izpētes tika izvēlētas divas lēmumu analīzes metodes, kas atspoguļos spēles pieejas un kas ir paredzētas spēliskošanai. Pētījuma daļā tika aprēķināti divi uzdevumi no lēmumu analīzes metodēm, lai parādītu spēliskošanas pieejas. Balstoties uz veiktajiem aprēķiniem tika izveidoti divi spēļu piemēri, lai parādītu lēmumu analīžu metodes mijiedarbību ar spēlēm un izglītošanos.
Darba apjoms – 46 . lpp., 9 tabulas, 22 attēli un 0 pielikumi. |
Atslēgas vārdi |
Nopietnas spēles, lēmumu analīzes metodes, apmācības, izglītošanās, simulācijas, digitalizācijas |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Serious games, decision analysis methods, practice, educating, simulation, digitalization |
Valoda |
lv |
Gads |
2020 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
09.06.2020 19:23:10 |