Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids maģistra profesionālās studijas
Studiju programmas nosaukums Transportbūves
Nosaukums “Ārpilsētas divjoslu ceļu mezglu satiksmes drošība”
Nosaukums angļu valodā “Traffic Safety of Dual-lane Suburban Road Junction”
Struktūrvienība 24100 Transportbūvju institūts
Darba vadītājs Reinis Kivliņš
Recenzents Ilmārs Gorda, valdes loceklis, SIA "Projekts 3"
Anotācija Maģistra darbs „Ārpilsētas divjoslu ceļu mezglu satiksmes drošība” tika izstrādāts ar mērķi, lai rastu ceļa satiksmes negadījumu sakarības atkarībā no satiksmes intensitātes, ceļa seguma stāvokļa, atļautā braukšanas ātruma un pieslēgumu krustošanās leņķa. Par pamatu maģistra darba izstrādei tika ņemta VAS „Ceļu satiksmes drošības direkcija” sniegtā informācija par ceļu satiksmes negadījumiem laika posmā no 2008. līdz 2019. gadam, VAS „Latvijas Valsts ceļi” sniegtā informācija par satiksmes intensitāti un seguma stāvokli Valsts autoceļos (galvenajos, reģionālajos, vietējos) laikā no 2006. līdz 2019. gadam, kā arī VAS „Latvijas Valsts ceļi” melno punktu karte un smagi ceļu satiksmes negadījumi (CSNg) ar cietušajiem vai bojāgājušajiem laikā no 2016. līdz 2020. gadam. Pēc iegūtās informācijas apkopošanas un analīzes tika gūts vispārīgs priekšstats par ceļu satiksmes negadījumiem ārpilsētas ceļu mezglos. Papildus izvirzīts mērķis apskatīt un analizēt LVS 190-3 Vienlīmeņa ceļu mezgli 6.1.2. punktā rekomendēto pieslēgšanās leņķi, kas ir definēts no 72o – 108o un apskatīt, vai šis pieslēgšanās leņķis dod reālu ieguvumu ceļu satiksmes drošībā.
Atslēgas vārdi Ārpilsētas divjoslu ceļu mezglu satiksmes drošība
Atslēgas vārdi angļu valodā Road safety of rural two-lane road junctions
Valoda lv
Gads 2020
Darba augšupielādes datums un laiks 08.06.2020 16:20:16