Studiju veids |
maģistra profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Transportbūves |
Nosaukums |
“Ārpilsētas divjoslu ceļu mezglu satiksmes drošība” |
Nosaukums angļu valodā |
“Traffic Safety of Dual-lane Suburban Road Junction” |
Struktūrvienība |
31000 Būvniecības un mašīnzinību fakultāte |
Darba vadītājs |
Reinis Kivliņš |
Recenzents |
Ilmārs Gorda, valdes loceklis, SIA "Projekts 3" |
Anotācija |
Maģistra darbs „Ārpilsētas divjoslu ceļu mezglu satiksmes drošība” tika izstrādāts ar mērķi, lai rastu ceļa satiksmes negadījumu sakarības atkarībā no satiksmes intensitātes, ceļa seguma stāvokļa, atļautā braukšanas ātruma un pieslēgumu krustošanās leņķa.
Par pamatu maģistra darba izstrādei tika ņemta VAS „Ceļu satiksmes drošības direkcija” sniegtā informācija par ceļu satiksmes negadījumiem laika posmā no 2008. līdz 2019. gadam, VAS „Latvijas Valsts ceļi” sniegtā informācija par satiksmes intensitāti un seguma stāvokli Valsts autoceļos (galvenajos, reģionālajos, vietējos) laikā no 2006. līdz 2019. gadam, kā arī VAS „Latvijas Valsts ceļi” melno punktu karte un smagi ceļu satiksmes negadījumi (CSNg) ar cietušajiem vai bojāgājušajiem laikā no 2016. līdz 2020. gadam. Pēc iegūtās informācijas apkopošanas un analīzes tika gūts vispārīgs priekšstats par ceļu satiksmes negadījumiem ārpilsētas ceļu mezglos.
Papildus izvirzīts mērķis apskatīt un analizēt LVS 190-3 Vienlīmeņa ceļu mezgli 6.1.2. punktā rekomendēto pieslēgšanās leņķi, kas ir definēts no 72o – 108o un apskatīt, vai šis pieslēgšanās leņķis dod reālu ieguvumu ceļu satiksmes drošībā. |
Atslēgas vārdi |
Ārpilsētas divjoslu ceļu mezglu satiksmes drošība |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Road safety of rural two-lane road junctions |
Valoda |
lv |
Gads |
2020 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
08.06.2020 16:20:16 |