Studiju veids |
maģistra akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Ražošanas inženierzinības un vadība |
Nosaukums |
Jaunas tirgus nišas attīstības stratēģija medicīnas inženierijā |
Nosaukums angļu valodā |
Strategy for New Market Niche Development in Medical Engineering |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Deniss Ščeulovs |
Recenzents |
Doc. Nadežda Semjonova |
Anotācija |
Puksts M. „ Jaunas tirgus nišas attīstības stratēģija medicīnas inženierijā”: Maģistra darbs/ Puksts M., Ščeulovs D., Rīga: Rīgas Tehniskā universitāte, Inženierekonomikas un vadības fakultāte, BALTECH studiju centrs, maģistra programma „Ražošanas inženierzinības un vadība” 2020. gada 31. maijs.
Maģistra darbs ir rakstīts latviešu valodā. Tas sastāv no 79 lapaspusēm, un 11 pielikumiem, 15 tabulām un 19 attēliem. Literatūras saraksts sastāv no 42 literatūras avotiem, tādiem kā zinātnisko žurnālu raksti, mācību un biznesa literatūra, nozares atskaites un pārskati, elektroniskie materiāli un normatīvie dokumenti. Šī darba mērķis ir izstrādāt jaunas tirgus nišas attīstības stratēģiju uzņēmumam UAB “Graina Latvia”. Uzņēmums nodarbojas ar medicīnas iekārtu izplatīšanu dažādās nišās, kā arī nodrošina iekārtu servisu, uzņēmums vēlās attīstīties citās tirgus nišās. Darbs sastāv no 3 daļām: teorētiskā daļa, analītiskā daļa un praktiskā daļa.
Teorētiskā daļa sastāv no tirgus segmentēšanas procesa apskata, kā arī ieskata medicīnas iekārtu tirgus segmentēšanā. Tā pat tiek apskatītas dažādas stratēģijas un paņēmieni darbībai tirgus nišā, kā arī tiek veikts teorētiskais ieskats medicīnas iekārtu izplatīšanā.
Analītiskā daļa sastāv no uzņēmuma mērķa tirgus nišas analīzes, kurā tiek veikts mērķauditorijas, konkurences un tirgus nišas ieiešanas barjeru apskats. Tā pat analītiskajā daļā tiek apskatīts uzņēmums UAB “Graina Latvia”, tā biznesa modelis un tiek veikta uzņēmuma iekšējo un ārējo faktoru analīze.
Praktiskā daļa ietver tirgus nišā esošo gala lietotāju aptaujas veikšanas aprakstu un aptaujas rezultātu analīzi. Tā pat praktiskā daļa ietver izstrādāto jaunās tirgus nišas attīstības stratēģiju, kura tika izstrādāta izmantojot no iepriekšējām daļām iegūto informāciju. |
Atslēgas vārdi |
tirgus segmentēšana, medicīnas iekārtas, tirgus niša |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
market segmentation, medical devices, niche market |
Valoda |
lv |
Gads |
2020 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
08.06.2020 15:14:43 |