Anotācija |
Lai piegādes ķēde būtu veiksmīga, katram procesam jābūt koncentrētam un attiecīgi plānotam, transportēšanai ir jābūt starpniekam. Ilglaicīgai transportēšanai ir nepieciešama stratēģiska nākotnes transporta sistēma. Šajā pētījumā tika apspriesta sociāli tehniskā loģistika un transporta sistēmas, izmantojot neviendabīgu modeli. Pirmkārt, loģistikas sociāltehniskie komponenti, kas analizēti, izmantojot dažādu loģistikas pakalpojumu sniedzēju gadījumu izpēti, reāllaika transporta sistēmas utt. Vispārējais piegādes ķēdes process tiek parādīts, izmantojot BPMN shēmu, otrkārt, pārskatot pasaules loģistikas pakalpojumu sniedzēju daudzveidīgos pārvadājumus, noliktavas, izplatīšanas kanālus, e-komercijas platformas, piegādes pēdējā jūdzi, maksājumus, reverso loģistiku utt. Treškārt, Amazon piegādes ķēde ir izvēlēta, lai analizētu noliktavu, tehnoloģiju, piegādes, piegādes ķēdes plānošanu, netwok izstrādi utt., ņem vērā un novērtē faktorus, kas attiecas uz pārvaldību, stratēģisko plānošanu, izaugsmi, politisko atbalstu, tehnoloģiju kvalitāti, ražošanas kvalitāti, pakalpojumu kvalitāti, pieejamību, domēnu attīstību, loģistikas uzņēmumu sociāli tehnisko tehnoloģiju. Savāktos datus simulē, izmantojot IASAM modeli. Visbeidzot, ieteicama heterogēna modelēšana loģistikas un transporta sistēmā.
Pamattēze satur 85 lappuses, 19 attēlus, 4 tabulas, 86 atsauces avotus |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Warehouses, Distribution channels, E-commerce platforms, Last mile deliveries, Payments, Reverse Logistics |