Studiju veids |
maģistra akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
Nosaukums |
"Uzņēmuma klientu lojalitātes programmu attīstības iespēju novērtējums" |
Nosaukums angļu valodā |
"Evaluation of the development opportunities of the company’s customer loyalty programs" |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Deniss Ščeulovs |
Recenzents |
Dr. oec. T. Tambovceva, profesore |
Anotācija |
Darba ietvaros tiek izpētīta klientu lojalitātes programmu vēsture, klientu lojalitātes paaugstināšanas aspekti, patērētāju uzvedības teorijas un blokķēžu tehnoloģiju pamatprincipi un attīstības iespējas. Tiek veikta kriptovalūtu tirgu un uzņēmuma rādītāju analīze. Pamatojoties uz izpētītājiem datiem, uz blokķēžu tehnoloģiju pamata tiek izstrādāta uzņēmuma Paybis klientu lojalitātes programma attīstības stratēģiju uzņēmuma pārdošanas radītāju paaugstināšanai. |
Atslēgas vārdi |
klientu lojalitātes programmas, klientu lojalitātes paaugstināšana, lojalitātes programmu pilnveidošana, blokķēžu tehnoloģiju būtība, kriptovalūtu būtība. |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
customer loyalty programs, increasing customer loyalty, improvement of loyalty programs, the essence of blocking technologies, the essence of cryptocurrencies. |
Valoda |
lv |
Gads |
2020 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
28.05.2020 21:57:32 |