Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids maģistra akadēmiskās studijas
Studiju programmas nosaukums Uzņēmējdarbība un vadīšana
Nosaukums "Zīmolu veidošanas metodoloģija ārpakalpojumu uzņēmumos"
Nosaukums angļu valodā "Brand building methodology for the outsourcing companies"
Struktūrvienība 22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte
Darba vadītājs Ieva Andersone
Recenzents Dr. oec. I. Judrupa, asoc. profesore
Anotācija Darbā ir izstradāts zīmolu veidošanas audekls ārpakalpojumu uzņēmumiem un uzrakstīta metodoloģija kā to pielietot. Audekls sastāv no 10 elementiem, kas pētijuma gaitā bija definēti kā nepieciešami elementi zīmolu veidošanai ārpakalpojumu uzņēmumiem. Metodoloģiju var izmantot jebkurš ārpakalpojumu uzņēmums.
Atslēgas vārdi Zīmols, ārpakalpojumu uzņēmums, zīmolu veidošana
Atslēgas vārdi angļu valodā Brand, outsorcing company, brand building
Valoda lv
Gads 2020
Darba augšupielādes datums un laiks 28.05.2020 21:57:31