Studiju veids |
maģistra profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
Nosaukums |
Klientu piesaistes stratēģijas izstrāde un ieviešanas plāns dzelzceļa pasažieru pārvadājumos |
Nosaukums angļu valodā |
Development of customer attraction strategy and implementation plan in railway passenger transportation |
Struktūrvienība |
22700 Uzņēmējdarbības inženierijas un vadības institūts |
Darba vadītājs |
Rita Greitāne |
Recenzents |
Mg. oec., L. Kamola, docente (prakt.) |
Anotācija |
Alberts E. Klientu piesaistes stratēģijas izstrāde un ieviešanas plāns dzelzceļa
pasažieru pārvadājumos: Maģistra darbs/ R.Greitāne, L.Kamola.- Rīga: RTU, IUV katedra,
maģistra (profesionālā) studiju programma “Uzņēmējdarbība un vadīšana”, 2020. – 95 lpp.
Maģistra darbs rakstīts latviešu valodā, to veido ievads, 3 daļas, secinājumi un
priekšlikumi. Darba apjoms ir 95 lpp., tajā iekļauti 43 attēli, 22 tabulas, 22 formulas. Izmantotās
literatūras un avotu sarakstā ietverti: 21 avots latviešu un 19 angļu valodā.
Darba mērķis ir apzināt pasažieru dzelzceļa pārvadājumu klientu piesaistes metodi un
izstrādāt klientu piesaistes stratēģiju pasažieru skaita palielināšanai.
Analītiskā daļa ir veltīta pasažieru pārvadājumu vēsturei un attīstībai, dzelzceļa
pasažieru pārvadātāja AS “Pasažieru vilciens” darbības ārējai videi, salīdzināta pakalpojumu
sniegšana Rīgas un Pierīgas reģionā ar dažādiem transporta uzņēmumiem, kā arī norādīti 2019.
gadā ar “Latvijas fakti” veiktās pasažieru aptaujas galvenie secinājumi.
Lietišķā pētījuma daļā ir veikta zinātnisko publikāciju analīze, izmantojot starptautiskās
zinātniskās datu bāzēs. Veicot zinātnisko publikāciju analīzi, liela uzmanība tika pievērsta
klientu piesaistes stratēģijas izveides pamatprincipiem, starptautiskajā līmenī esošām
tendencēm un pieredzei klientu piesaistē dzelzceļa pasažieru pārvadājumos, kā arī dzelzceļa
pārvadājumu efektivitātes paaugstināšanai.
Pētījuma aprēķina daļā ir atspoguļoti faktori, kuri var ietekmēt stratēģijas ieviešanu,
dzelzceļa pasažieru pārvadājumu integrēšanas soļi, kā arī pasākumu vai ierosinājumu
ieviešanas nosacījumi, to ieviešanas ieguvumi un finanšu ietekme.
Dzelzceļa pasažieru pārvadātajam ir ļoti liels potenciāls pasažieru pārvadājumu
veikšanai gan Rīgā, gan Pierīgas reģionā. Sava potenciāla realizēšanai ir nepieciešams izveidot
labvēlīgos apstākļus pasažieru piesaistīšanai izmantot dzelzceļa pasažieru pārvadājumus. |
Atslēgas vārdi |
Klientu piesaistes stratēģijas izstrāde un ieviešanas plāns dzelzceļa pasažieru pārvadājumos |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Development of customer attraction strategy and implementation plan in railway passenger transportation |
Valoda |
lv |
Gads |
2020 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
22.05.2020 14:59:24 |